9

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ؛ امید پویندگان ناامید شد، مس و نفت در تلاش برای سهمیه پلی آف

  • کد خبر : 16171
  • 07 دی 1397 - 17:25
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ؛ امید پویندگان ناامید شد، مس و نفت در تلاش برای سهمیه پلی آف

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست پویندگان برابر نامی نو و از دست رفتن امیدهای این تیم برای صعود به پلی آف همراه بود. حالا مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در ۲ بازی باقی مانده خود برای کسب آخرین بلیت صعود به پلی آف تلاش می کنند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۷ دی برگزار شد و در بازی های برگزار شده تیم های صدرنشین پیروز شدند و دختران کویر بازی باخته را از مس رفسنجان برد.

در بازی های برگزار شده در مهم ترین مسابقه در رفسنجان، تیم فوتسال مس رفسنجان برابر دختران کویر مس کرمان در حالی که یک بر صفر پیش بود ۲ بر یک شکست خورد.

محدثه محمدی در نیمه نخست مس رفسنجان را پیش انداخت اما مهسا ایرانمنش و نجمه کریمی نسب در نیمه دوم برای دختران کویر گلزنی کردند تا دختران کویر دربی استان کرمان را به سود خود پایان دهد.

زینب انجم شعاع بازیکن تیم دختران کویر در نیمه دوم این مسابقه اخراج شد. این شکست برای تیم عاطفه رضایی به معنای نگرانی در دو بازی باقی مانده برای چهارم شدن و رسیدن به پلی آف است اما دختران کویر عملا کار را برای سوم شدن تمام کرده است.

در اهواز تیم حفاری خوزستان در غیاب تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود ۵ بر یک برابر هیئت فوتبال خراسان رضوی پیروز شد. فرشته خسروی، فهیمه زارعی، سحر پاپی، فاطمه رحمتی و گل به خودی بازیکن حریف، زمینه ساز شکست مشهدی ها در اهواز شدند.

مریم رضا پور کاپیتان تیم هیئت خراسان رضوی در اواخر نیمه نخست مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. همچنین نیمه دوم این بازی به دلیل بازگشت دیرهنگام آمبولانس به سالن مسابقه، با تاخیر آغاز شد .

طاهره مهدی پور دروازه بان اصلی تیم ملی حفاری اهواز در این بازی به دلیل بیماری بازی نکرد. ۲ بازیکن حفاری به دلیل سرماخوردگی شدید و ۲ بازیکن دیگر به دلیل آسیب دیدگی در این بازی قادر به همراهی تیم زیور بابایی نبودند.

حفاری با این پیروزی همچنان صدرنشین است و از حالا خود را آماده بازی پلی آف با تیم چهارم جدول خواهد کرد. تیمی که احتمالا یکی از ۲ تیم مس رفسنجان و پالایش نفت است و شاید ترجیح حفاری، بازی با حریف هم استانی باشد.

در اصفهان تیم نامی نو اصفهان موفق شد ۸ بر ۲ پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست دهد. سارا شیربیگی (۳ گل) ، فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، مهناز علیزاده، مهسا علی مددی، مرضیه توفیقی نسب برای نامی نو و شهین افلاکی و آسیه بهرامی برای پویندگان صنعت فجر شیراز گلزنی کردند.

فرزانه توسلی سنگربان تیم نامی نو گل اول این بازی را به زیبایی از بالای سر هانیه فرهادی دروازه بان حریف وارد دروازه پویندگان کرد و دومین گل خود در این فصل به عنوان یک دروازه بان را به ثمر رساند. سارا شیربیگی نیز با هت تریک در این بازی عزم خود را برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ جزم کرده است.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در فرخ شهر، تیم دریژنو ۵ بر ۸ مغلوب تیم شهرداری رشت شد تا تیم معصومه جهانچی پس از هفته ها ناکامی بالاخره رنگ برد را ببیند. شهرداری رشت مدت ها بود که نتایج ناامید کننده ای کسب می کرد و حالا این پیروزی فرصتی برای فراموشی است.

معصومه همتی۳ گل، فاطمه بهرامی و الهام کريمی برای دریژنو و عسل بابا زاده ۳ گل مریم حکمتی ، فاطمه حسینی نیا، فاطمه قویدل، سمانه خدابنده و صابره رحمانی برای شهرداری رشت گلزنی کردند.

این بازی به دلیل تاخیر در حضور آمبولانس در سالن محل مسابقه با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. مشکلی که هر هفته در سالن های محل برگزاری مسابقات به گونه ای دیده می شود.

در ساری تیم استقلال ساری میزبان پالایش نفت آبادان بود و ۳ بر صفر شکست خورد. الناز آرمات، راحله رفیعی زاده و سهیلا ملمولی برای پالایش در این بازی گلزنی کردند. این پیروزی پالایش نفت را به رده پنجم و فاصله یک امتیاز مس رده چهارمی رساند. ۲ هفته پایانی رقابت جذابی بین پالایش نفت و مس برای کسب سهمیه چهارم و آخر پلی آف به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.