14

همه چیز درباره کامنت جنجالی بازیکن تیم بانوان سپاهان؛ از “همه پرسپولیسی هستیم” تا هک و واکنش عجیب باشگاه!

  • کد خبر : 16276
  • 14 دی 1397 - 11:50
همه چیز درباره کامنت جنجالی بازیکن تیم بانوان سپاهان؛ از “همه پرسپولیسی هستیم” تا هک و واکنش عجیب باشگاه!

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – یکی از اتفاقات عجیب روز‌های گذشته در فوتبال ایران، برای «زهرا ذوالفقاری» بازیکن تیم فوتبال بانوان اصفهان رقم خورد. زهرا ذوالفقاری در پاسخ به کامنت یکی از هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش، واکنشی نشان داد که منجر به ایجاد یک جنجال عجیب شد. ماجرا از اینجا استارت خورد که […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – یکی از اتفاقات عجیب روز‌های گذشته در فوتبال ایران، برای «زهرا ذوالفقاری» بازیکن تیم فوتبال بانوان اصفهان رقم خورد. زهرا ذوالفقاری در پاسخ به کامنت یکی از هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش، واکنشی نشان داد که منجر به ایجاد یک جنجال عجیب شد. ماجرا از اینجا استارت خورد که فردی با انتشار یک کامنت در صفحه بازیکن تیم بانوان سپاهان، نوشت: «می‌خوام بیام به رئیس‌تون بگم تو پرسپولیسی هستی.» در پاسخ، ذوالفقاری نوشت: «ما تقریباً همه‌مون پرسپولیسی هستیم.»

وقتی عکس این چت کوتاه در فضای مجازی، دست به دست چرخید، دوباره کری‌خوانی‌های پشت پرده بین سپاهان و پرسپولیس عیان شد، اما ذوالفقاری یک روز بعد، متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «هواداران عزیز سپاهان پیج من هک شده بود. با تلاش دوستانم پیج رو برگردوندیم. نمی‌دونم چه کسی این کار رو کرده، اما همه هم‌تیمی‌هام می‌دونن که من جونم رو هم می‌دم برای سپاهان. این حواشی ذره‌ای از عشق من به سپاهان کم نمی‌کنه. بابت اتفاق ناخواسته‌ای که افتاده، از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.»

با این حال، اما کسی به راحتی نتوانست این موضوع را باور کند. سپس بحث بازیکنان پرسپولیسی که در سپاهان بودند یا هستند مطرح شد؛ برای مثال شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی یا ساسان انصاری و مهرداد محمدی که همین الان در جمع طلایی‌پوشان هستند. از سوی دیگر در فضای مجازی این موضوع دست به دست چرخید که مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این اتفاق گفته: «موضوع در حال بررسی است و در اسرع وقت کمیته انضباطی تشکیل شده و تصمیمات نهایی به اطلاع خواهد رسید.»

واکنش عجیب و نه چندان حرفه ای تابش و باشگاه سپاهان به کامنت جنجالی بازیکن تیم بانوان سپاهان سبب شد نه تنها هواداران سپاهان که بسیاری از اهالی فوتبال ایران که نه با این بازیکن و نه تیم فوتبال زنان سپاهان آشنایی داشتند از این اتفاق با خبر شوند. به عبارت دیگر موضوع بسیار کوچک و کم اهمیتی که می توانست با یک تذکر شفاهی ختم شود از سوی باشگاه سپاهان به حدی مورد توجه و اهمیت قرار گرفت که ناخواسته برای سپاهان ایجاد حاشیه کرد و قطعا روی بازیکن مذکور اثر منفی می گذارد.

بازیکنان و مربیان سپاهان پس از این اتفاق نه چندان مهم صفحه شخصی خود در اینستاگرام را پر کردند از تصاویری با هشتگ های حمایتی از تیمشان. این اقدام سپری در برابر اتهام زنی هواداران سپاهان نسبت به پرسپولیسی بودن آن ها بود.

به نظر می‌رسد با این بازیکن طوری برخورد می‌شود که انگار در سپاهان اگر کسی هوادار پرسپولیس است، جرم انجام داده و نیاز به رسیدگی پرونده اش در کمیته انضباطی است آن هم بازیکن تیم بانوان حتی اگر صفحه او هک نشده باشد و او مجبور شده باشد حرفی از هک شدن صفحه اش بزند.

بروز این حساسیت ها وجهه سپاهان را تحت تاثیر قرار می دهد و حس بدی به بازیکنان تیم بانوان سپاهان القا می کند. آن ها بدین ترتیب با از دست دادن آزادی های شخصی خود باید علایق خود را مخفی کنند آن هم در وضعیتی که الزامی بر تلقین دشمنی بین پرسپولیس و سپاهان وجود ندارد و این اقدامات کمکی به بهبود آرامش در فضای فوتبال ایران نمی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.