15

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال؛ پیروزی قاطع هیرو و دانشگاه آزاد و تریپل دبل الناز سیاهی

  • کد خبر : 16287
  • 14 دی 1397 - 12:59
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال؛ پیروزی قاطع هیرو و دانشگاه آزاد و تریپل دبل الناز سیاهی

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان و پس از پیروزی گروه بهمن در دیدار حساس برابر نامی نو اصفهان ، تیم های مدعی دیگر نیز از سد حریفان عبور کردند و الناز سیاهی تنها تریپل دبل هفته را در بازی پالایش نفت آبادان و باژوند بوشهر ثبت کرد. […]

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان و پس از پیروزی گروه بهمن در دیدار حساس برابر نامی نو اصفهان ، تیم های مدعی دیگر نیز از سد حریفان عبور کردند و الناز سیاهی تنها تریپل دبل هفته را در بازی پالایش نفت آبادان و باژوند بوشهر ثبت کرد.

در گروه دوم تیم صدرای شیراز ۵۱ بر ۶۱ برابر تیم خانه بسکتبال بندرعباس شکست خورد و نارسینای تهران توانست ۷۶ بر ۵۱ همشهری‌اش، پاز را در جدال تهرانی‌ها شکست دهد. این نتایج سبب شد ۳ تیم ۱۲ امتیازی در رده‌های سوم تا پنجم جدول گروه دوم قرار گیرند.

در گروه یک، تیم قدرتمند و صدرنشین هیرو در مصاف با میهمان خود دانشگاه گلستان با نتیجه جالب توجه ۱۱۲ بر ۴۷ پیروز شد. هیرو که معمولاً رقبای خود را یا ۳ رقمی می‌کند و یا تا مرز ۳ رقمی شدن پیش می‌برد در این بازی با عملکردی غیر قابل مهار صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

در این بازی ادنا عیساییان که در بازی قبل در آبادان نیز پیام آور پیروزی برای هیرو شده بود با ۱۸ امتیاز و ۱۵ ریباند تنها بازیکن حاضر در میدان بود که موفق به ثبت دبل دبل شد. گلشید امیدیان ستاره بلند قامت تیم هیرو با ثبت ۲۶ ریباند در این بازی رکورد جدیدی در این زمینه ثبت کرد.

ادنا عیساییان، روژانو محمودی، شادی عبدالوند، مهسا تقی زاده و گلشید امیدیان در ترکیب آغازین هیرو  وارد میدان شدند و مهلا طاهری، نیلوفر مفیدی، مارال رحیم زاده،ریحانه باقری و مریم حبیبی زاده ترکیب اولیه دانشگاه گلستان را تشکیل دادند.

در این گروه تیم دانشگاه آزاد که هم امتیاز با هیرو پیش می‌رود و در رده دوم جدول گروه یک است در مسابقه برابر گاز تهران به برتری ۸۱ بر ۴۶ به پیروزی رسید.پریسا کرمی بازیکن تیم دانشگاه آزاد با 16 امتیاز ، 7 ریباند و 6 پاس منجر به گل ارزشمندترین بازیکن میدان بود.

تیم پالایش نفت آبادان نیز که بوشهر سفر کرده بود برابر باژوند ۸۲ بر ۵۰ برنده شد تا همچنان در جایگاه سوم جدول لیگ برتر بسکتبال زنان قرار گیرد. برای پالایش نفت در این بازی الناز سیاهی بازیکن ارزشمند نفتی ها تریپل دبل کرد.

مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه ۲۰ دی به پایان می‌رسد و تیم‌ها بر اساس رتبه خود در مرحله گروهی وارد دور حذفی می‌شوند. تقابل هیرو و دانشگاه آزاد در هفته پایانی، تعیین کننده صدرنشین گروه یک خواهد بود.

جداول رده بندی لیگ های ورزشی بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.