16

سپاهان ۱ شهرداری بم ۲ ؛ کامبک شهرداری بم با ۲ ضربه سر ؛ زور آنفلوانزا به بم نرسید

  • کد خبر : 16291
  • 14 دی 1397 - 13:42
سپاهان ۱ شهرداری بم ۲ ؛ کامبک شهرداری بم با ۲ ضربه سر ؛ زور آنفلوانزا به بم نرسید

در مهم ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان سپاهان در خانه مغلوب شهرداری بم شد. بمی ها با ترکیبی تضعیف شده به دلیل ابتلای چند بازیکن به آنفلوآنزا در نیمه دوم بازی باخته را از سپاهان بردند. به لطف 2 ضربه سر که گلزن اول آن شهناز جعفری زاده بود. پیش تاخته ای در خدمت تیم و شایسته. زهرا قنبری هم ترک عادت نکرد و گل الهام فرهمند بدین ترتیب بی اثر شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – در مهم ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز جمعه ۱۴ دی تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری بم در ورزشگاه صفاییه اصفهان با هم دیدار کردند که این دیدار حساس و نفس گیر با برتری ۲ بر یک شهرداری بم به پایان رسید.

شهرداری بم و سپاهان به عنوان دو مدعی جدی قهرمانی برابر هم قرار گرفتند. سپاهان در بازی های گذشته خود صاحب ۳ برد و یک باخت بود و یک شکست دیگر را بر نمی تابید. شهرداری بم اما با ۴ برد پیاپی با اقتدار در صدر بود و علاوه بر هدف حفظ صدر جدول، به دنبال گرفتن انتقام شکست یک بر صفر فصل گذشته در اصفهان نیز بود.

دو تیم با چالش های بزرگی روبرو بودند. شهرداری بم دچار مشکل ابتلای بازیکنانش به آنفلوآنزا شده بود به طوری که مرضیه جعفری مجبور شد سمانه چهکندی مهاجم ملی پوش و گلزن تیمش را ۹۰ دقیقه روی نیمکت قرار دهد. شهناز جعفری زاده، سمیه اسدیان، زهرا سربالی و بهناز طاهرخانی و فاطمه گرایلی – به شکلی خفیف تر – با بیماری دست و پنجه نرم می کردند و با این شرایط به میدان رفتند.

در روزی که شهرداری بم فقط ۲ بازیکن عملیاتی روی نیمکت خود داشت زهرا قنبری و فاطمه گرایلی با وجود آسیب دیدگی ناشی از دیدار گذشته برابر شهرداری سیرجان در ارنج اصلی شهرداری بم به میدان رفتند. سپاهان نیز که در زمینه مصدومیت اشتراکاتی با شهرداری بم داشت در پی بروز حاشیه هایی غیر ضروری و مدیریت نشده از نظر روانی آرامش کامل را در دسترس خود نمی دید.

بازی در نیمه نخست با گلی که کاپیتان الهام فرهمند وارد دروازه شهرداری بم کرد یک بر صفر به سود سپاهان پایان یافت. فرهمند به عنوان ستون سپاهان در میدان با این گل می توانست نقش کاریزماتیک خود در سپاهان را شاخص تر کند اما دو گل در نیمه دوم، پنالتی کاپیتان الهام را کمرنگ کرد.

در دقیقه ۵۵ شهناز جعفری زاده مدافع راست پیش تاخته شهرداری بم روی یک کرنز با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد. جعفری زاده که به عنوان یک مدافع کم گل می زند با وجود این که یکی از مبتلایان به آنفلوآنزای اردوی شهرداری بم بود در یک بازی بسیار مهم گلزنی کرد و نشان داد چرا انتظار او بابت یافتن فرصت حضور در تیم ملی منطقی است.

در دقیقه ۶۷ شهرداری بم دوباره به گل رسید. زهرا قنبری که راه دروازه سپاهان را بلد است این بار به جای استفاده از پای هنرمندش، سر را برای گلزنی انتخاب کرد و روی یک ارسال دروازه سپاهان را برای بار دوم گشود. شهرداری بم و سپاهان موقعیت هایی برای گلزنی داشتند و این بازی می توانست گل های بیشتری داشته باشد اما سرنوشت بازی همین ۳ گل و برتری بم در نصف جهان بود.

این پیروزی اکنون شهرداری بم را با اقتدار در صدر قرار داده است. آن ها با توجه به شکست ذوب آهن در سیرجان تنها تیمی هستند که هر ۵ بازی خود در لیگ را برده اند. سپاهان اما اکنون از ۱۵ امتیاز ممکن در ۵ بازی ۶ امتیاز از دست داده است. لیگ در آغاز راه خود قرار دارد و نه برای سپاهان نه برای سایر مدعیان، چیزی تمام نشده اما باید اذعان کرد شهرداری بم همچنان با ثبات ترین تیم فوتبال زنان ایران است. تیمی متحد و غیور در سخت ترین لحظات که هرگز اشباع نمی شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.