مرضیه جعفری : پیروزی بر سپاهان حاصل غیرت بازیکنان شهرداری بم بود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

مرضیه جعفری : پیروزی بر سپاهان حاصل غیرت بازیکنان شهرداری بم بود

  • کد خبر : 16293
  • 14 دی 1397 - 13:54
مرضیه جعفری : پیروزی بر سپاهان حاصل غیرت بازیکنان شهرداری بم بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم پس از پیروزی بزرگ برابر سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان تاکید کرد پیروزی بر سپاهان حاصل غیرت بازیکنان شهرداری بم بوده است.

مرضیه جعفری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از پیروزی برابر سپاهان در اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: با توجه به مصدومیت و ابتلای چند بازیکن به بیماری آنفلوآنزا مشکلات بسیار زیادی برای این بازی داشتیم و حتی درخواست کرده بودیم این بازی با ۲ روز تاخیر برگزار شود اما درخواست ما مورد موافقت قرار نگرفت و با همین شرایط به اصفهان سفر کردیم.

او افزود: با توجه با این وضعیت نتوانستیم از سمانه چهکندی استفاده کنیم و سایر بازیکنان ما با مصدومیت یا بیماری به میدان رفتند و به جرئت می توان گفت پیروزی بر سپاهان حاصل غیرت بازیکنان شهرداری بم بود و در شرایط معمول با این وضعیت، امکان پذیر نمی شد.

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: خوشبختانه بازی در جو بسیار خوبی برگزار شد و هم تیم سپاهان و هم مربی ارزنده این تیم سمیه شهبازی نشان دادند که الگو هستند. شهبازی از آن دست مربیانی است که برای او ارزش و احترام بسیار زیادی قائل هستم و اخلاق از هر چیز دیگر در ورزش ماندگارتر است.

جعفری با بیان این که شهرداری بم در نیمه دوم فرصت های گلزنی قابل توجهی خلق کرد ادامه داد: گرچه شروع خوبی در لیگ داشته ایم و همه بازی هایمان را برده ایم اما این دلیل نمی شود که آسوده خاطر باشیم. همچنان عقیده دارم لیگ برتر ۶ مدعی قهرمانی دارد و هر یک از این تیم ها برای سایرین یک خطر بزرگ هستند. نتایج بازی های تیم های مدعی برابر هم تاکنون به سود ما پیش رفته اما زمان زیادی تا پایان راه باقی مانده و قصد نداریم خود را از همین حالا قهرمان لیگ بدانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.