هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شکست سنگین راه یاب ملل در انزلی و پیروزی سیرجان بر ذوب آهن | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شکست سنگین راه یاب ملل در انزلی و پیروزی سیرجان بر ذوب آهن

  • کد خبر : 16295
  • 14 دی 1397 - 14:51
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شکست سنگین راه یاب ملل در انزلی و پیروزی سیرجان بر ذوب آهن

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست سنگین راه یاب ملل در انزلی و پیروزی شهرداری سیرجان بر ذوب آهن همراه بود. در روزی که سپاهان در خانه به شهرداری بم باخت ذوب آهن در سیرجان تسلیم شد و ملوان در خانه برد قاطع و شیرینی برابر تیم مدعی راه یاب ملل مریوان کسب کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز جمعه ۱۴ دی برگزار شد. پس از این که شکست سپاهان در خانه با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری بم، تیم شهرداری سیرجان دیگر تیم اصفهانی، ذوب آهن را با شکست روبرو کرد و به روند بردهای پیاپی این تیم پایان داد و راه یاب ملل نیز در انزلی شکستی باورنکردنی را تجربه کرد.

در سیرجان، تیم شهرداری سیرجان موفق شد ۳ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد و اولین شکست فصل را به ذوب آهن و بیان محمودی تحمیل کند. این بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید اما شهرداری سیرجان در نیمه دوم گلزنی را آغاز کرد.

برای شهرداری سیرجان در این بازی افسانه چترنور دو گل و فاطمه سهرابی یک گل به ثمر رساندند. فاطمه شجاعی هافبک میانی شهرداری سیرجان در نیمه دوم به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد اما شهرداری سیرجان پس از اخراج شجاعی، ده نفره گل سوم را هم به ثمر رساند.

در بندر انزلی، در حضور پرشور تماشاگران ملوان، قوی سپید ۴ بر صفر راه یاب ملل مریوان را شکست داد. تماشاگران ملوان بیشترین استقبال از بازی های خانگی ملوان را از ابتدای فصل تاکنون رقم زدند. به گفته منابع آگاه چیزی حدود ۳ هزار تماشاگر در این بازی از ملوان حمایت کرده اند.

تماشاگران ملوان با حضوری تقریبا سه هزار نفری در بازی با راه یاب ملل رکورد حضور هواداران در این فصل را شکستند

سارا قمی با ۳ گل در این بازی درخشید. در حالی که نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسیده بود سارا قمی در دقیقه ۴۶ گلزنی کرد و سپس افسانه اقبال در قدیقه ۶۷ گل دوم را وارد دروازه کردستانی ها کرد. در ادامه سارا قمی دو بار دیگر در دقایق ۷۵ و ۸۷ گلزنی کرد تا ملوان در خانه مقتدرانه حریف سرسخت خود را شکست دهد. راه یاب ملل در پی اخراج یکی از بازیکنان خود در نیمه دوم ۱۰ نفره شد.

در تهران و در ورزشگاه اکباتان، تیم آذرخش تهران با ۴ گل مغلوب همیاری آذربایجان غربی شد. بارش باران و برف روز گذشته زمین چمن ورزشگاه اکباتان را به باتلاقی تمام عیار تبدیل کرده بود که هر دو تیم برای انجام بازی تاکتیکی خود روی آن مشکل داشتند.

تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی توانست در تهران آذرخش را با بردی قاطع از پیش رو بردارد

این بازی نیز در نیمه نخست گلی در بر نداشت اما همیاری در نیمه مربیان برتری خود را بر تیم تهرانی تحمیل کرد. برای همیاری در این بازی هدیه حسن زاده بازیکن ارزشمند ارومیه ای ها در دقایق ۶۷ و ۷۰ دو گل به ثمر رساند و زهرا خضری در دقیقه ۷۵ و فاطمه شبان در دقیقه ۷۸ اندوخته های همیاری را افزایش دادند.

در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، تیم سپیدار میزبان پالایش گاز ایلام بود و با شکست ۵ بر صفر، باخت دیگری را در لیگ برتر متحمل شد. سمیه فیضی در نیمه نخست تک گل بازی را به ثمر رساند و با به ثمر رساندن یک گل دیگر در نیمه دوم، دبل خود را تکمیل کرد. ستاره بازی اما عاطفه ایمانی بود که با به ثمر رساندن ۳ گل و هت تریک نقش مهمی در پیروزی ایلامی ها در مازندران ایفا کرد.

در شیراز ، تیم پارس جنوبی بوشهر انتظار بازی ساده ای برابر خلیج فارس شیراز داشت اما برای به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش خود مجبور شد تا دقیقه ۷۴ صبر کند. پاس عمقی به پشت مدافعان خلیج فارس در نهایت هانیه رحیمی را با دروازه بان شیرازی ها تک به تک کرد و ضربه او تنها گل بازی را به سود پارس جنوبی رقم زد. مسابقه ای که می توانست با اولین امتیاز خلیج فارس که با جذب چند بازیکن جدیدی تقویت شده است همراه باشد.

جداول رده بندی لیگ های ورزشی بانوان

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.