هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛ مس در راه پلی آف، نفت آبادان نیازمند معجزه | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛ مس در راه پلی آف، نفت آبادان نیازمند معجزه

  • کد خبر : 16388
  • 20 دی 1397 - 13:07
هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛ مس در راه پلی آف، نفت آبادان نیازمند معجزه

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه 21 دی برگزار می شود و تکلیف آخرین تیم حاضر در پلی آف مشخص خواهد شد. حفاری، نامی نو اصفهان و دختران کویر کرمان به پلی آف رفته اند و یکی از دو تیم مس رفسنجان یا پالایش نفت آخرین سهمیه را به دست می آورند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرونده لیگ برتر فوتسال بانوان در مرحله گروهی روز جمعه ۲۱ دی بسته می شود و ۴ تیم برتر جدول وارد مرحله پلی آف می شوند تا برای قهرمانی در این مرحله رقابت کنند.

به نقل از طرفداری، پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی، تیم های حفاری خوزستان، نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان به پلی آف رسیده اند و تیم مس رفسنجان نیز تیم چهارم جدول است که برای رسیدن به پلی آف در هفته پایانی یک بازی آسان در ساری برابر تیم قعرنشین استقلال ساری دارد و پیروزی این تیم در ساری محتمل است مگر این که استقلال ساری با نمایش چهره ای متفاوت شگفتی ساز شود.

پالایش نفت آبادان دیگر تیمی است که با حضور در رده پنجم مدعی حضور در پلی آف است و تنها در صورتی به پلی آف می رسد که در دیدار خود در شیراز برابر پارس آرا پیروز شود و مس رفسنجان در ساری پیروز نشود. احتمالی که وقوع همه شرایط آن بعید است اما امید برای آبادان همچنان زنده است.

تیم صدرنشین حفاری که باید در پلی آف با تیم چهارم رقابت کند در هفته پایانی لیگ و در یک بازی تشریفاتی میزبان تیم شهرداری رشت است. مسابقه ای که نتیجه آن برای هر دو تیم کاملا بی تاثیر است و انگیزه تیمی برای دو تیم وجود ندارد.

نامی نو اصفهان، تیم رده دومی جدول با هدایت شهناز یاری میزبان تیم هیئت خراسان رضوی است که در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده است و نامی نو یک بازی بی دردسر و آسان را در سالن ۲۵ آبان اصفهان برابر حریف کم مهره مشهدی برگزار می کند.

در فرخ شهر، تیم دریژنو این شهر در آخرین بازی خود در اولین حضورش در لیگ برتر فوتسال میزبان تیم دختران کویر مس کرمان است. این بازی نیز برای دو تیم فاقد اهمیت است و تاثیری در جایگاه دو تیم نخواهد داشت. دختران کویر تیم سوم جدول است و در پلی آف حریف نامی نو خواهد بود.

در جدول گلزنان نیز سارا شیربیگی از نامی نو با ۲۸ گل، فاطمه ارژنگی از دختران کویر با ۲۷ گل و سحر پاپی از حفاری با ۲۶ گل در رده های اول تا سوم قرار دارند و شاید جذابیت بیشتر در هفته پایانی برای صدرنشینان رقابت این بازیکنان برای کسب عنوان برترین گلزن لیگ است گرچه آمار گل ها در مرحله حذفی نیز محاسبه می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.