13

هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ سبقت ذوب آهن از پیکان با تفاضل پوئن

  • کد خبر : 16404
  • 20 دی 1397 - 21:31
هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان ؛ سبقت ذوب آهن از پیکان با تفاضل پوئن

پیروزی قاطع ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان سبب شد این تیم از نظر پوئن شماری در وضعیت بهتر نسبت به پیکان قرار گیرد و به صدر جدول برسد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – رالی ذوب آهن و پیکان در لیگ برتر والیبال زنان ادامه دارد. همه چیز جذاب‌تر از آنی پیش می‌رود که به نظر می‌رسد. در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ هیچ یک از دو قطب والیبال زنان ایران قصد عقب نشینی در راه کسب عنوان قهرمانی را ندارند.

امروز پنج شنبه 20 دی در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان ، تیم ذوب آهن اصفهان در خانه ۳ بر صفر برابر شهرداری سمنان پیروز شد. این پیروزی با امتیازات ۲۴ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۷ به دست آمد و ارزش آن از این نظر، ویژه بود که اختلاف پوئن دو تیم سبب شد ذوب آهن بتواند تفاضل پوئن خود را از پیکان صدرنشین بیشتر کند و جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

پیکان در تهران توانست ۳ بر صفر توپکای بابلسر را شکست دهد. شاگردان میترا شعبانیان در این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۸ نماینده مازندران را شکست دادند و همچنان هم امتیاز با ذوب آهن پیش می‌روند. آن‌ها ۲ بازی برای جبران تفاضل پوئن کمتر خود نسبت به ذوب آهن فرصت دارند.

نامی نو اصفهان دیگر تیم برنده هفته هشتم بود که موفق شد ۳ بر صفر امید ایران را شکست دهد. امید ایران همان تیم مبنا تجارت کاسپین است که به دلیل از دست دادن اسپانسر خود اکنون با حمایت فدراسیون والیبال در لیگ حاضر است و بازیکنان آن را نفرات تیم ملی امید تشکیل می‌دهند.

با نتایج هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان ،رقابت قهرمانی در دو هفته باقی مانده داغ‌تر از همیشه خواهد بود. ذوب آهن و پیکان علاوه بر تساوی در امتیاز، در ست‌های برده و باخته نیز برابر هستند و هر امتیاز پوئن می‌تواند برای آن‌ها سرنوشت ساز باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.