15

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ تساوی در دربی اصفهان و ادامه صدرنشینی شهرداری بم

  • کد خبر : 16416
  • 21 دی 1397 - 13:32
هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ تساوی در دربی اصفهان و ادامه صدرنشینی شهرداری بم

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با برتری قاطع تیم صدرنشین شهرداری بم همراه شد و تیم های اصفهانی نیز در شهرآورد این شهر به تساوی یک – یک رضایت دادند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه 21 دی با برگزاری شش دیدار در شش شهر برگزار شد که در دربی اصفهان دو تیم ذوب آهن و سپاهان در زمین مجموعه شفق اصفهان به تساوی یک – یک رسیدند. شهرداری بم در ادامه پیروزی های یک طرفه خود شکست سنگینی به تیم آذرخش تهران تحمیل کرد.

ذوب آهن اصفهان یک فولاد مبارکه سپاهان یک ؛ تساوی در دربی

جذاب ترین بازی هفته ششم میان دو تیم همشهری ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد. ذوب آهن پیش از این بازی در رده دوم و سپاهان در رده پنجم قرار داشت. در دربی اصفهان تلاش تیم ها برای پیروزی بی نتیجه نداشت و دو تیم در نهایت به تساوی رضایت داند. صفورا جعفری برای ذوب آهن و هاجر دباغی برای سپاهان گلزنی کردند. با این تساوی ذوب آهن ۱۳ امتیازی و سپاهان ۱۰ امتیازی شد.

هاجر دباغی در دربی اصفهان تک گل سپاهان را وارد دروازه ذوب آهن کرد

شهرداری بم ۱۲  آذرخش تهران صفر ؛ بردهای هندبالی شهرداری بم ادامه دارد

شهرداری بم تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در ششمین بازی خود در لیگ در خانه به مصاف آذرخش رفت. مسابقه ای که جنگ تیمی قدرتمند با انبوهی از ستاره و تیمی بی تجربه و فاقد مهره تاثیرگذار بود. تیم دهم جدول رده بندی لیگ برابر صدرنشین حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه پرگل ۱۲ بر صفر مغلوب شد.

در این بازی بهناز طاهرخانی به تنهایی ۴ گل برای تیمش به ثمر رساند و زهرا قنبری هم هت تریک کرد تا فاصله اش را در صدر جدول رده بندی گلزنان لیگ با رقبا افزایش دهد. فاطمه گرایلی نیز دو گل برای تیمش زد.

بهناز طاهرخانی با به ثمر رساندن ۴ گل برای شهرداری بم در بازی با آذرخش، پوکر کرد.

عاطفه رمضانی، سمانه چهکندی هم هرکدام یک گل به ثمر رساندند. بازیکنان آذرخش هم در این بازی گلزنی کردند اما آن ها به اشتباه دروازه خودی را بازکردند تا در میان گلزنان این بازی نامی از بازیکنان این تیم هم باشد. با این برد شهرداری بم ۱۸ امتیازی شد و آذرخش با ۳ امتیاز هم چنان در رده دهم قرار دارد. شهرداری بم تنها تیم لیگ است که تمامی بازی های این فصل خود را برده است.

پارس جنوبی بوشهر صفر شهرداری سیرجان ۴ ؛ ادامه گلزنی های چترنور

مصاف تیم های جنوبی جدول را شهرداری سیرجان برد. پارس جنوبی بوشهر در خانه خود به مصاف شهرداری سیرجان رفت و با چهار گل برابر این تیم شکست خورد. تیم میهمان با گل های سارا ظهرابی نیا، ملیکا متولی و دو گل افسانه چترنور میزبان خود را شکست داد. پارس جنوبی با این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و شهرداری سیرجان ۱۱ امتیازی شد.

این پیروزی برای شهرداری سیرجان پس از برد ارزشمند هفته گذشته آن ها در خانه برابر ذوب آهن، این تیم را آرام آرام به جمع بالای جدولی ها می رساند. شهرداری سیرجان تیمی مدعی است و نمی خواهد بیش از این امتیاز از دست بدهد.

پالایش گاز ایلام ۲ خلیج فارس شیراز صفر ؛ پیروزی بی دردسر در ایلام

یکی دیگر از بازی های این هفته در ایلام و به میزبانی پالایش گاز برگزار شد. ایلامی ها که جزو تیم های میانه جدول هستند در برابر خلیج فارس شیراز قعرنشین قرار گرفتند. این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به نفع پالایش گاز به پایان رسید.

گل های کوثر عنبری و عاطفه ایمانی برای کسب سه امتیاز این دیدار توسط میزبان کافی بود. تیم شیرازی هم جنان بدون برد و با ۶ باخت و تنها یک گل زده در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته است. خلیج فارس شیراز در دو بازی اخیر تنها 3 گل دریافت کرده که حاکی از پیشرفت در این تیم قعرنشین است. آن ها فاصل را فاجعه بار آغاز کردند اما اوضاع کمی بهتر به نظر می رسد.

همیاری آذربایجان غربی 2 ملوان بندرانزلی 4 ؛ سوپر سارا

دیدار تیم های ملوان انزلی و همیاری آذربایجان غربی در ارومیه که قرار بود به دلیل بارش برف به جای ساعت ۱۰ از ساعت ۱۲ آغاز شود به دلیل عدم امکان برگزاری مسابقه در زمین اصلی،به یک ورزشگاه دیگر منتقل شد که این ورزشگاه نیز دارای شرایط تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقه نبود و در نهایت با رفع مشکلات، این بازی از ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه آغاز شد.

در این بازی سارا قمی درخششی فراتر از تصور داشت. او که در این فصل همه کاره ملوان بوده توانست در این مسابقه یک تنه 4 گل به ثمر برساند و پوکر کند.

راه یاب ملل مریوان 7 سپیدار قائم شهر صفر ؛ سه امتیاز با هت تریک حاتم نژاد

راه یاب ملل مریوان پس از شکست تلخ و سنگین هفته گذشته در انزلی برابر ملوان، این هفته کار آسانی برای فراموشی بازی انزلی داشت. آن ها در مسابقه ای که به دلیل یخ زدگی زمین دیرتر از زمان اعلام شده، آغاز شد ۷ گل به تیم سپیدار قائم شهر که در لیگ امسال در جمع قعر جدولی ها است زدند.

زهرا حاتم نژاد در بازی با سپیدار قائم شهر هت تریک کرد. بازیکنی که همیشه بوی گل می دهد.

زهرا حاتم نژاد با هت تریک خود، ستاره این بازی بود. او همچنان یک بازیکن مهم و تاثیرگذار برای تیمش است و ثبات او، حاتم نژاد را به یکی از بازیکنان برجسته فوتبال زنان ایران تبدیل کرده است. سمیرا محمودی، فاطمه اردستانی، سرشین کمانگر و ثنا صادقی دیگر گلزنان این بازی بودند.

*گزارش : شبنم روحی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.