15

حمیده عباسعلی و سفر طولانی به کانادا ؛ در پاریس به تیم ملی می پیوندد

  • کد خبر : 16463
  • 23 دی 1397 - 17:36
حمیده عباسعلی و سفر طولانی به کانادا ؛ در پاریس به تیم ملی می پیوندد

حمیده عباسعلی ستاره تیم ملی کاراته ایران مدت هاست در کانادا حضور دارد و در این کشور تمرین می کند. او در عین حال به تیم ملی نیز دعوت شده اما برای حضور در اردو به ایران سفر نکرده است. اکنون فدراسیون کاراته می گوید عباسعلی در زمان برگزاری مرحله اول کاراته وان در فرانسه، در پاریس به تیم ملحق می شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی کاراته بانوان قرار است بهمن ماه در مرحله نخست لیگ جهانی کاراته در سال 2019 به میزبانی پاریس شرکت کند و حمیده عباسعلی نیز یکی از نفراتی است که برای حضور در این مسابقات فراخوانده شده و یکی از اعضای تیم ملی در فرانسه خواهد بود.

به نقل از طرفداری، با این حال سفر حمیده عباسعلی به کانادا و طولانی شدن مدت سفر او سبب شده او نتواند به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شود. عدم الحاق او به تمرینات تیم ستاره موسوی شائبه هایی ایجاد کرده اما آشوری سپرست فدراسیون کاراته گفته است عباسعلی در زمان برگزاری لیگ جهانی در پاریس از کانادا به فرانسه می آید و به تیم اضافه می شود.

آیا عدم حضور او در تمرینات تیم ملی بر نحوه آماده سازی او اثر نمی گذارد و سبب تضعیف حمیده نمی شود؟ آشوری اعتقاد دارد حمیده عباسعلی در کانادا تمرینات خود را دارد و به دلیل این که کاراته رشته ای انفرادی است، او می تواند با نهایت آمادگی در فرانسه حاضر باشد.

این تصمیم از سوی فدراسیون کاراته در حالی اتخاذ شده که به نظر نمی رسد کادر فنی تیم ملی از عدم حضور حمیده عباسعلی راضی باشند با این حال صرف نظر از نام یکی از گزینه های ایران برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو نیز منطقی نیست و به نوعی آن ها با عباسعلی راه آمده اند. از سوی دیگر حضور عباسعلی و سایر کاراته کاهای اعزامی به مرحله نخست کاراته وان بر اساس عبور از فیلتر انتخابی نیست و بر اساس عملکرد گذشته بوده و به همین دلیل عدم حضور عباسعلی در ایران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.