11

گفتگو با سارا قمی : من نه؛ فقط ملوان مهم است / آن آقا در حق ما جنایت کرد

  • کد خبر : 16474
  • 30 دی 1397 - 11:32
گفتگو با سارا قمی : من نه؛ فقط ملوان مهم است / آن آقا در حق ما جنایت کرد

سارا قمی در حال تجربه فصلی فوق العاده نزد قوهای سپید است. قوی به خانه برگشته، اکنون اسطوره وار در سن سیروس دلبری می کند و عملکرد فوق العاده اش در لیگ برتر نشان می دهد او همچنان در اوج است. سارا البته می گوید از نظر کسب موفقیت های فردی اشباع شده است. برای او فقط یک هدف وجود دارد: موفقیت ملوان!

سارا قمی در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران  گفت : لیگ برتر فوتبال بانوان از لحاظ سطح کیفی نسبت به فصل های گذشته کیفت بهتری دارد،فصل های قبل شاید دو یا سه تیم مدعی قهرمانی بودند ولی این فصل ۵ یا ۶ تیم مدعی قهرمانی هستند به همین دلیل کار سخت شده و تیم های قوی تر شدند و فوتبال‌های بهتری می بینیم.

او ادامه داد: اقدامات فدراسیون در این موضوع هم تاثیر داشته که تیم های پایه دارای تشکیلات خوبی هستند و در کنار فوتبال در بحث آموزش هم پیشرفت داشتند، اردوها به طور منظم برگزار می‌شود و این‌ مسئله در بهبود کیفیت لیگ تاثیر مثبت داشته است.

وی افزود :در آغاز لیگ دو بازی سخت داشتیم و تیم تا رده نهم پایین رفت و این جایگاه واقعی ملوان نبود اما خوشبختانه در چهار بازی پشت سر هم پیروز شدیم و صرف نظر از بازی اخیر برابر شهرداری بم نتایج تیم خوب بوده است. زمانی که نتایج خوب گرفتیم انگیزه بازیکنان بیشتر شد و همه تیمبرای موفقیت تلاش دو چندان داریم و با جنگندگی بیشتر لیگ را ادامه خواهیم داد.

قمی در خصوص اتفاقاتی که در تیم‌ ملوان رخ داد و منجر به انحلال این تیم شد گفت : ترجیح میدم در مورد آن آقا صحبت نکنم،چون اگر آن آقا واقعا خانواده داشت،اگر دختر داشت هیچ وقت چنین جنایتی در حق بچه های ملوان نمی‌کرد. دوباره بعد از دو سال ملوان را احیا کردیم و با نتایجی که می گیریم به همه ثابت کردیم لیاقت این جایگاه را داریم. ملوان دو سال فعالیت نداشت و بعضی از بازیکنان ما به تیم های دیگر رفتند،اما با آمدن مالک جدید دوباره تیم شکل گرفت.

وی تصریح کرد :هواداران دلخوشی اصلی ما هستند. این نوع حمایت هواداران از فوتبال بانوان بی سابقه بوده و هیج جا در کشور نظیر ندارد. بازی‌های ما در بعضی از مواقع از بازی های لیگ یک‌ آقایان و حتی لیگ برتر بیشتر هوادار دارد. هواداران باعث چند برابر شدن انگیزه ما می‌شوند حتی این حمایت ها در بین افراد مشهور هم وجود دارد. سحر مصیبی کارگردان سینما و همچنین مهناز افشار نیز از ما حمایت کردند.

قمی در خصوص شرایط خود گفت : سارا قمی در فوتبال از نظر موفقیت‌های فردی اشباع شده و فقط و فقط به موفقیت ملوان فکر می‌کند. دوست دارم ملوان به جایگاه اصلی خود باز گردد. دو سالی که در ملوان نبودم در تیم دیگر در پست غیر تخصصی بازی می‌کردم و از روز های خوب دور شدم اما با بازگشت به ملوان دوباره به پست تخصصی خودم مهاجم نوک برگشتم و با لطف خدا و کمک کادر فنی و هم بازی های خوبم دوباره شرایط فنی خوبی دارم
ابتدا دوست دارم ملوان موفق باشد بعد سارا قمی. ملوان یک تیم خصوصی است که باید حمایت شود.

قمی در پایان خاطر نشان کرد: از رسانه شما که به فوتبال بانوان پرداختید سپاسگزارم. حضور پررنگ رسانه باعث می شود ورزش بانوان دیده شود و ورزش زنان ایران بیش از همیشه به این حضور نیاز دارد.

*گفتگو : مهتا قره داشی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.