17

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ شاهکار سپاهان با هانیه؛ پایان دوران شکست ناپذیری تاسیسات

  • کد خبر : 16496
  • 28 دی 1397 - 12:36
هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان ؛ شاهکار سپاهان با هانیه؛ پایان دوران شکست ناپذیری تاسیسات

امید تاسیسات دریایی برای پایان دادن به لیگ برتر بدون شکست ناامید شد. هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با اتفاقی شگفت آور همراه بود. تاسیسات در اصفهان به سپاهان باخت. این یعنی پایان دوران شکست ناپذیری سپاهان و تغییر جریان بازی به سود چمران.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۲۸ دی با برگزاری چهار دیدار برگزار شد. در شرایطی که همه منتظر یک پیروزی دیگر از تاسیسات صدرنشین در اصفهان بودند سپاهان معادلات را بر هم زد و تاسیسات را شکست داد.

در حساس ترین بازی هفته تیم صدر شین تاسیسات دریایی خارج از خانه به مصاف طلایی پوشان سپاهان رفت و پس از دوازده هفته نخستین باخت خود را مقابل دختران جوان سپاهان تجربه کرد

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۱بر ۶ و برتری پنج گل شاگردان اعظم قینانی نسبت به میهمان خود به پایان رسید. در شروع نیمه دوم طلایی پوشان با انگیزه تر از نیمه اول ظاهر شدند و توانستند با درخشش سنگربان خود هانیه لک تیم صدرنشین را ۲۰ بر ۱۶ از پیش رو بردارند و چهارمین برد متوالی خود را در نیم فصل دوم در خانه جشن بگیرند.

سپاهان با این برد ۱۴ امتیازی شد و همچنان در جدول در رده چهارم قراردارد اما تاسیسات دریایی پس از هفته های صدرنشینی در مقطع زمانی حساسی صدر جدول را به شهید چمران لارستان تحویل داده است. تفاضل گل چمران فاصله زیادی با تاسیسات دارد. این تحول بزرگ در جدول در آستانه دیدار تاسیسات – چمران در تهران بر بازی بزرگ نیم فصل اثر گذار خواهد بود.

هیت هندبال البرز مقابل تیم شهید چمران لارستان حضور نیافت و این بازی به دلیل عدم حضور نماینده استان البرز در فارس برگزار نشد تا یک برد بی دردسر ۱۰ بر صفر نصیب چمران لارستان شود.

در مشهد تیم انتهای جدولی اشتاد سازه خراسان رضوی در خانه و با نمایشی توام با تلاش و شایستگی، موفق به شکست نفت  وگاز گچساران شد و بازی را با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به سود خود پایان داد. این پیروزی بزرگ برای اشتاد سازه می تواند در هفته پایانی به بقای آن ها منجر شود اما نفت و گاز عملا لیگ را رها کرده است و نتایج این تیم نشان می دهد گچساران تهی از انگیره است.

در آخزین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان شاگردان ونوس مرادی در تیم ذوب آهن اصفهان در یک بازی خارج از خانه به مصاف پترو آموت پویا بوشهر رفتند و توانستند این تیم را در بوشهر با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ شکست دهند . سبز پوشان ذوب آهن با این پیروزی در جدول لیگ برتر ۱۵ امتیازی شدند و همچنان در جایگاه سوم به کار خود ادامه می دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.