11

سیمونا هالپ : رویارویی با خواهران ویلیامز همیشه بزرگترین چالش است

  • کد خبر : 16568
  • 30 دی 1397 - 11:51
سیمونا هالپ : رویارویی با خواهران ویلیامز همیشه بزرگترین چالش است

تنیسور شماره یک بانوان جهان اعتقاد دارد بهترین بازی‌اش را در رقابت‌های آزاد استرالیا مقابل ونوس ویلیامز داشته است. او در یک چهارم نهایی نبرد بزرگ تری با سرنا ویلیامز در پیش دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در بخش زنان سیمونا هالپ تنیسور شماره یک جهان موفق شد با غلبه بر ونوس ویلیامز به مرحله چهارم راه یابد و حریف سرنا ویلیامز شود.

وی درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم امسال در اینجا بهترین مسابقه‌ام را انجام دادم. من واقعا از روشی که بازی کردم خوشحالم. مسابقه مقابل خواهران ویلیامز همیشه بزرگترین چالش است.

قهرمان تنیس آزاد فرانسه در ادامه درباره دیدار با سرنا ویلیامز، خاطرنشان کرد: امروز انگیزه بسیار زیادی پیدا کردم. دیدار با سرنا که روز دوشنبه انجام می‌شود هم آسان نیست اما همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

هالپ افزود: چیزی برای از دست دادن ندارم. این مسابقه چالش بزرگی است اما من آماده رویارویی هستم. سرنا ویلیامز هم درباره دیدار با سیمونا هالپ، اظهار داشت: صادقانه بگویم دوست دارم با تنیسور شماره یک جهان روبه‌رو شوم. این بازی واقعا جالب خواهد بود. از وقتی که به میادین برگشتم هرگز مقابل تنیسور شماره یک جهان بازی نکرده بودم. رقابت خوبی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.