14

اشتاد سازه در تدارک بقا در کرج / پره : چیزی برای از دست دادن نداریم

  • کد خبر : 16606
  • 30 دی 1397 - 13:31
اشتاد سازه در تدارک بقا در کرج /  پره : چیزی برای از دست دادن نداریم

اشتاد سازه خراسان پس از جدا شدن از قعر جدول لیگ برتر هندبال بانوان خود را آماده بازی حساس با هیئت البرز می کند. در شرایطی که چشم ها به نعیین قهرمان است بازی کرج می تواند بازی مرگ و زندگی باشد و سرمربی اشتاد سازه در این باره صحبت کرده است.

اعظم پره در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: وضعیت اشتاد سازه وضعیتی ویژه است. پس از پیروزی بر نفت و گاز گچساران انگیزه بیشتری داریم و باید برای غلبه بر هیئت البرز آماده شویم. کار دشوار است اما چیزی برای از دست دادن نداریم.

او ادامه داد: در بازی رفت در مشهد نیز اگر داوری وضعیت بهتری داشت نتیجه می گرفتیم. باید فکر و ذهنمان را معطوف امروز و رو به جلو حرکت کنیم. بازیکنان ما باید از نظر روانی آماده این بازی باشند و تیم هیئت البرز هم تیم سرسختی است اما برای بقا باید نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه در مورد پیروزی خانگی برابر نفت و گاز گچساران گفت: شناخت چندانی از تیم حریف نداشتم زیرا در بازی رفت به گچساران سفر نکرده بودیم اما ظاهرا آن ها دچار افت شده اند البته تیم ما برای پیروزی بر نفت و گاز، بی اندازه تلاش کرد و مزد تلاش خود را گرفت. ما به همین میزان از تلاش و خواستن در بازی های آینده نیز نیاز داریم و بازیکنان ما باید این موضوع را درک کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.