16

آغاز رسمی اولین اردوی دختران وزنه بردار ایران ؛ امید به آینده

  • کد خبر : 1662
  • 13 اسفند 1396 - 15:46
آغاز رسمی اولین اردوی دختران وزنه بردار ایران ؛ امید به آینده

مراسم افتتاح نخستین اردوی ملی پوشان بانو وزنه برداری کشورمان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و مسئول وزنه برداری بانوان کشورمان، در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ مراسم افتتاح نخستین تمرین تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، خانم غلامی نماینده وزارت ورزش و جوانان و طریقت مسئول وزنه برداری بانوان، در کمپ تیم های ملی برگزار شد.

در این مراسم؛ رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن خیرمقدم به دختران وزنه بردار، در صحبت های خود برای نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی پایه بانوان کشورمان آرزوی موفقیت کرد و در ادامه اظهار داشت: شما که در این مرحله از اردوی بانوان حضور پیدا کرده اید به طور حتم آینده وزنه برداری کشورمان هستید و باید دستورات فنی مربیان خود را به خوبی در این رشته به کار بگیرد تا در مسابقات آینده، بین مدال آوران کشورمان باشید و این موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

وی ادامه داد: اینجا خانه شما و متعلق به خودتان است و ما هم کنار کادر فنی شما را حمایت می کنیم. بحث اصلی و بسیار مهم برای فدراسیون رعایت نظم و انضباط است. این نخستین مرحله اردوهای تیم ملی وزنه برداری بانوان است و قطعاً اردوهای بعدی که شکل خواهد گرفت، امیدوارم که از این شرایط و امکانات به نحوه مطلوب استفاده کنید و به شایستگی که لیاقت شماست در رقابتهای بین المللی دست پیدا کنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.