13

داستان ادامه دار فدراسیون دو و میدانی و مربی سپیده توکلی

  • کد خبر : 16645
  • 02 بهمن 1397 - 12:05
داستان ادامه دار فدراسیون دو و میدانی و مربی سپیده توکلی

دبیر فدراسیون دو و میدانی می گوید که با محسن ربانی برای مربیگری سپیده توکلی قرارداد بسته است. نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی نیز در اظهار نظری متفاوت گفته ربانی تمایلی به کار کردن با سپیده توکلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران داستان فدراسیون دو و میدانی و مربی سپیده توکلی همچنان دنباله دار است. در حالی هاشم صیامی دبیر فدراسیون دو و میدانی می‌گوید که فدراسیون با محسن ربانی برای مربیگری سپیده توکلی قرارداد بسته که خود توکلی از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.

هاشم صیامی گفت که مهسا میزاطبیبی و سپیده توکلی با محسن ربانی تمرین می کنند. وی در پاسخ به سوال ایسنا در این باره که ربانی پیش تر به دلیل نپذیرفتن شرایط قرارداد، مربیگری توکلی را نپذیرفته بود، گفت: نه مشکلی وجود ندارد با او قرارداد بستیم. این خبرها داغ است. فدراسیون با ربانی برای مربیگری سپیده توکلی قرارداد بسته است.

سپیده توکلی اما در مورد این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: شاید این موضوع اخیراً نهایی شده است. من در این مورد خبری ندارم. چندی پیش سپیده توکلی پرنده پرش ارتفاع ایران از نداشتن اصلی ترین نیاز خود یعنی مربی گلایه کرد. او نداشتن مربی تخصصی را دغدغه بزرگی عنوان کرد و گفت که فدراسیون در عقد قرارداد با ربانی مربی پیشین او تعجیلی ندارد.

ایسنا مدعی شده در حالی که محسن ربانی مربی قبلی سپیده توکلی گفته بود که سر مباحث مالی با فدراسیون مالی به توافق نرسیده است، نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در اظهار نظری متفاوت گفت ربانی تمایلی به کار کردن با سپیده توکلی ندارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.