14

نظرات هانیه لک در مورد پیروزی سپاهان بر تاسیسات: توقع داشتم با من بهتر رفتار شود

  • کد خبر : 16677
  • 02 بهمن 1397 - 15:49
نظرات هانیه لک در مورد پیروزی سپاهان بر تاسیسات: توقع داشتم با من بهتر رفتار شود

هانیه لک دروازه بان باتجربه سپاهان در لیگ برتر هندبال بانوان در هفته دوازدهم لیگ برتر نفش مهمی در پیروزی تیمش برابر تیم سابق خود، تاسیسات دریایی داشت. لک درباره این بازی صحبت کرده است. او گفته است توقع داشته در پایان فصل گذشته با او بهتر رفتار شود.

هانیه لک در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: با آغاز نیم فصل دوم تمرینات مفیدی داشتیم اما عامل مهم و اثرگذار در سپاهان، تغییر تاکتیک و روش بازی بوده است که به ما برای کسب نتایج بهتر کمک کرده است. به استثنای بازی برابر لارستان در نیم فصل دوم که عملکرد خوبی نداشتیم در سایر بازی های نیم فصل دوم نتیجه این تغییرات را دیدیم و امروز جایگاه بهتری نسبت به نیم فصل اول در اختیار داریم.

او در خصوص پیروزی بزرگ سپاهان برابر تاسیسات در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال گفت: پیروزی برابر نفت و گاز گچساران انگیزه های ما را افزایش داد و برای بازی در اصفهان برابر تاسیسات هم برنامه داشتیم و برای پیروز شدن تمرین کرده بودیم. توجهی به صدرنشین بودن تاسیسات نداشتیم و از دقیقه اول بازی هدف ما پیروزی بود.

سنگربان سپاهان ادامه داد: در تمام جریان بازی از تاسیسات جلو بودیم و کاملا استحقاق این پیروزی را داشتیم. تمام بازیکنان ما جوان هستند و چنین عملکردی برای تک تک آن ها جای تبریک دارد. ما به همه نشان دادیم خواستن توانستن است و در ۲ بازی باقی مانده لیگ هم با تمام قوا به دنبال دفاع از شایستگی هایمان هستیم.

لک در خصوص انگیزه های شخصی اش در مورد بازی در مقابل تیم سابق عنوان کرد: من سال ها برای تیم تاسیسات دریایی بازی کردم و سال گذشته هم با این تیم قهرمان شدیم. برای قهرمانی این تیم همانند سایر بازیکنان زحمت کشیده بودم و توقع داشتم با من بهتر رفتار شود و در نهایت اتفاقاتی رخ داد که مجبور شدم از تاسیسات جدا شوم.

او با بیان این که پیوستن به سپاهان برای من چالش جدیدی بود و دوست داشتم در تیمی جوان و باانگیزه حضور داشته باشم گفت: در بازی برابر تاسیسات هم انگیزه های زیادی داشتم اما نگاه من به پیروزی در این بازی شخصی نیست. سپاهان به پیروزی در این بازی نیاز داشت و ما می خواهیم در پایان فصل به رده سوم برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.