قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر والیبال بانوان ؛ پایان دراماتیک ذوب آهن در میان اشک و شادی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر والیبال بانوان ؛ پایان دراماتیک ذوب آهن در میان اشک و شادی

  • کد خبر : 16694
  • 05 بهمن 1397 - 17:26
قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر والیبال بانوان ؛ پایان دراماتیک ذوب آهن در میان اشک و شادی

تیم والیبال بانوان ذوب آهن قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان را جشن گرفت. در روزی دراماتیک برای ذوب آهن، آن ها با لطف تنها یک پوئن اختلاف نسبت به پیکان صدر جدول را پس گرفتند و قهرمانی لیگ را به دست آوردند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پرونده لیگ برتر والیبال بانوان پنج شنبه 4 بهمن بسته شد و ذوب آهن در رالی قهرمانی با پیکان در روزی دراماتیک موفق شد قهرمان لیگ شود. در دیدارهای همزمان، ذوب آهن و پیکان همگام با هم پیش رفتند اما ذوب آهن تنها به دلیل کسب یک پوئن بیشتر نسبت به پیکان قهرمان شد.

در هفته دهم و پایانی این مسابقات تیم ذوب آهن اصفهان در سالن ملت این شهر به دیدار همشهری خود نامی نو رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. این پیروزی با امتیازات ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۱ به دست آمد در حالی که اگر نامی نو فقط یک پوئن بیشتر به دست می‌آورد قهرمانی به پیکان اختصاص می‌یافت. بازیکنان، مربیان و تماشاگران حاضر در سالن ملت پس از پایان مسابقه به شادی دسته جمعی پرداختند و بازیکنان ذوب آهن یکدیگر را در آغوش گرفته بودند و می‌گریستند.

پیکان نیز در تهران به مصاف مبنا تجارت کاسپین رفت اما برد ۳ بر صفر این تیم برای قهرمانی افاقه نکرد. شاگردان میترا شعبانیان در این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۱ پیروز شدند و برای قهرمان شدن باید حداقل یک پوئن کمتر از دست می‌دادند.

در دیگر دیدار هفته دهم تیم توپکای بابلسر ۳ بر صفر شهرداری سمنان را شکست داد. با وجود برگزاری دیدارهای هفته پایانی، یک مسابقه معوقه بین تیم‌های توپکای بابلسر و مبنا تجارت کاسپین از جدول لیگ باقی مانده است و پیش بینی می‌شود مراسم اهدای جام تیم‌های برتر نیز پس از برگزاری این بازی، به انجام برسد.

سال گذشته تیم پیکان موفق شد در رقابت با ذوب آهن قهرمان لیگ شود و ذوب آهن امسال جبران مافات کرد و قهرمانی را از چنگ تیم پرمهره پیکان درآورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.