13

دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ شکست نفت آبادان برابر نامی نو به دست خودی ها

  • کد خبر : 16701
  • 04 بهمن 1397 - 17:36
دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ شکست نفت آبادان برابر نامی نو به دست خودی ها

دور رفت از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه 4 بهمن برگزار شد. مهم ترین مسابقه بین نامی نو اصفهان و پالایش نفت آبادان با برتری اصفهانی ها به پایان رسید و مدافع عنوان قهرمانی در خانه در برابر بازیکنان سابق خود تسلیم شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –   پس از پایان مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان که با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار شد، تیم‌ها وارد مرحله پلی آف شده‌اند و دور رفت این مرحله در حالی به انجام رسید که حساس‌ترین تقابل در آبادان به سود میهمان خاتمه یافت.

نامی نو اصفهان که به آبادان سفر کرده بود توانست مدافع عنوان قهرمانی را ۶۲ بر ۵۲ شکست دهد. پیروزی نامی نو به لطف ستارگان سابق پالایش نفت آبادان رقم خورد و معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی و ساغر آجیلی که سال گذشته نفت را قهرمان کرده بودند این بار اجازه پیروزی به تیم سابق خود ندادند.

تیم قدرتمند هیرو تهران که مرحله گروهی را با اقتدار به پایان برده بود در شیراز به مصاف صدرای شیراز رفت و ۸۷ بر ۶۱ صاحب برتری شد تا از حالا خود را در مرحله بعد ببیند. دانشگاه آزاد نیز در بندر عباس به دیدار خانه بسکتبال این شهر رفت و ۶۰ بر ۴۲ به پیروزی رسید.

گروه بهمن در گرگان برابر تیم دانشگاه گلستان به پیروزی ۸۵ بر ۴۴ رسید. در جدول بازنده‌ها ویژه تیم‌های پنجم و ششم مرحله گروهی، نارسینای تهران ۸۹ بر ۵۰ از سد میهمان خود باژوند بوشهر گذشت و گاز تهران برابر پاز، دیگر تیم تهرانی ۶۶ بر ۵۹ صاحب برد شد.

تیم‌های حاضر در این مرحله ۱۱ بهمن بار دیگر برابر هم قرار می‌گیرند و تیمی که صاحب ۲ برد از ۳ مسابقه رودررو شود پیروز نهایی مسابقه است و به مرحله بعد صعود می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.