هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ هشتمین پیروزی پیاپی شهرداری بم و توقف دوباره ملوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ هشتمین پیروزی پیاپی شهرداری بم و توقف دوباره ملوان

  • کد خبر : 16703
  • 05 بهمن 1397 - 19:17
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ هشتمین پیروزی پیاپی شهرداری بم و توقف دوباره ملوان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان با هشتمین پیروزی پیاپی شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین مسابقات همراه بود. تیم مهارنشدنی شهرداری بم این بار برابر یکی از مدعیان قهرمانی، راه یاب ملل کردستان به پیروزی رسید. ملوان نیز این بار در اصفهان از کسب پیروزی محروم ماند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – حرکت غیر قابل توقف شهرداری بم در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان ادامه دارد. نماد شهر بم پس از ارگ قدیمی این شهر، اکنون در مسیر یک قهرمانی دیگر حرکت می‌کند. آن‌ها پرافتخارترین تیم لیگ فوتبال بانوان هستند و اکنون در پایان هفته هشتم، هر ۸ بازی خود را برده‌اند.

در ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان امروز در ورزشگاه فجر بم تیم شهرداری بم به دیدار رقیب مدعی خود راه یاب ملل مریوان رفت و موفق شد ۳ بر صفر حریف خود را شکست داده و قدرت خود را به رخ بکشد. طبق معمول زهرا قنبری نقش اول نمایش شهرداری بم بود و ۲ گل به ثمر رساند و مونا حمودی دیگر گلزن شهرداری بم بود.

این پیروزی شهرداری بم را ۲۴ امتیازی کرد و اکنون صدرنشین جدول رده بندی در فاصله ۷ امتیازی با تیم دوم قرار دارد و پیش بینی می‌شود این فاصله را در هفته‌های آتی باز هم افزایش دهد. تیم شهرداری سیرجان دیگر نماینده استان کرمان در لیگ برتر امروز در شیراز با ۷ گل تیم قعرنشین خلیج فارس را شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد.

افسانه چترنور بار دیگر در نقش ستاره شهرداری سیرجان ظاهر شد و هت تریک کرد

افسانه چتر نور ستاره جوان زنجانی تیم شهرداری سیرجان در این بازی هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند، فاطمه سهرابی دو گل زد و سهیلا نظام آبادی و ملیکا متولی دیگر گلزنان تیم شهرداری سیرجان بودند.

در ارومیه و در مسابقه‌ای که به دلیل سرمای هوا با تأخیر آغاز شد تیم همیاری آذربایجان غربی برابر سپیدار قائم شهر هفت بر صفر به پیروزی رسید. هت تریک هدیه حسن زاده بار دیگر ارزش های این بازیکن را به نمایش گذاشت. فاطمه شبان، فاطمه بخشی پور و زهرا خضری سایر گلزنان همیاری بودند.

نمایی از آغاز دیدار تیم های همیاری آذربایجان غربی و سپیدار قائم شهر در ارومیه

ملوان بندر انزلی پس از شکست پرحاشیه هفته گذشته در خانه برابر شهرداری بم، این بار در اصفهان به میدان رفت اما در مصاف با ذوب آهن هم از پیروزی دور ماند و به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی سارا قمی برای ملوان و فاطمه عادلی برای ذوب آهن گلزنی کردند.

فاطمه عادلی مدافع بلند قامت ذوب آهن روی یک ضربه آزاد دروازه ملوان را فرو ریخت و سبب شد فاصله تیم مریم ایراندوست با صدر جدول به 10 امتیاز برسد. به نظر می رسد این نتیجه برای ذوب آهن ایده آل باشد. آن ها در جمع 3 تیم برتر جدول قرار دارند و هدف آن ها حضور در این منطقه جدول تا پایان فصل است.

ذات فوتبال بولد کردن مهاجمان است اما فاطمه عادلی مدافع، اعتبار ذوب آهن است. گاهی در میدان و همیشه در خارج از آن.

سپاهان نیز که به ایلام رفته بود برابر پالایش گاز این شهر ۴ بر یک به پیروزی رسید. هاجر دباغی مهاجم جوان سپاهان ۲ گل و شقایق روزبهان و مرضیه فیضی هر کدام یک گل برای سپاهان به ثمر رساندند. در بوشهر تیم پارس جنوبی موفق شد ۴ بر صفر آذرخش تهران را شکست دهد. بهار سیروس ، لیلا معلم ، مبینا اعتمادی و هانیه رحیمی گلزنان پارس جنوبی بودند.

 با توجه به نتایج هفته هشتم، پس از شهرداری بم ۲۴ امتیازی، شهرداری سیرجان و ذوب آهن با ۱۷ امتیاز در تعقیب صدرنشین قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.