هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ سودجویی سپاهان از تساوی ذوب در مریوان/ پرواز قوی سپید در انزلی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ سودجویی سپاهان از تساوی ذوب در مریوان/ پرواز قوی سپید در انزلی

  • کد خبر : 16790
  • 11 بهمن 1397 - 18:32
هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ سودجویی سپاهان از تساوی ذوب در مریوان/ پرواز قوی سپید در انزلی

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان بازی صدر نشین لیگ برتر به دلیل انصراف رقیب‌اش برگزار نشد، سپاهان اصفهان با پیروزی پرگل مقابل خلیج فارس شیراز و تساوی ذوب آهن و راه‌یاب ملل مریوان در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر امروز با برگزاری پنج دیدار خاتمه یافت؛ دیدار همیاری ارومیه هم با شهرداری بم به دلیل انصراف نماینده ارومیه برگزار نشد تا سازمان لیگ درخصوص نتیجه این دیدار تصمیم‌گیری کند، شهرداری بم همچنان بدون شکست یکه‌تاز لیگ باقی ماند.

بعد از چندهفته ناکامی دختران ملوان انزلی بلاخره با درخشش سارا قمی قوی سپید سر از خواب چند هفته‌ای برداشت و برفراز این شهر به پرواز در آمد. سارا قمی یکی از بازیکنان باتعصب ملوان با هتریک مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر که با9 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به نماینده آذربایجان غربی در رده 9 جدول رده بندی قرار گرفته توانست نقش مهمی در پیروزی تیم اش ایفا کند، یاسمن فرمانی دیگر گلزن ملوان انزلی سبب شد تا بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود این تیم خاتمه یابد تا پارس جنوبی بوشهر در همان رده نهم باقی بماند البته این پیروزی تأثیری در جایگاه ملوانی‌ها هم نداشت.

آذرخش تهران که در این چندهفته تنها یک برد داشته هشتمین شکست خود را مقابل میهمان خود پالایش گاز ایلام متحمل شد، این تیم با دریافت دو گل سمیه فیضی تعداد گل‌های خورده این فصل خود را به 53 رساند تا بدترین خط دفاع را از آن خود کند البته در بدترین خط حمله نیز با تیم‌های سپیدار قائم شهر و خلیج فارس شیراز رقابتی تنگاتنگ دارد. پالایش گاز ایلام بااین پیروزی اختلاف خود را با ملوان انزلی به دو امتیاز رساند و با قرار گرفتن در رده هفتم همچنان در تعقیب این تیم به سر می‌برد.

واما پر گل‌ ترین بازی این هفته در اصفهان رقم خورد، سپاهان اصفهان با تک گل کوثر کمالی، مانیا آسادوریان و دبل الهام فرهمند و هت تریک هاجر دباغی بانتیجه 7 بر یک خلیج فارس شیراز را در هم کوبید و با یک پله صعود در جدول جای همشهری خود را در رده سوم جدول گرفت تا بیش از گذشته خود را به صدر جدول نزدیک کند.

سپیدار قائم شهر مقابل میهمان خود شهرداری سیرجان سر فرود آورد تا نامش در لیست ناکامان این هفته لیگ برتر ثبت شود، فاطمه سهرابی و افسانه چترنور هرکدام یک گل و زهرا علیزاده با دو گل شهرداری سیرجان را در رده دوم جدول رده بندی نگهداشتند و سپیدار قائم شهر با یک امتیاز در رده 11 دهم جدول با ضعیف‌ترین خط حمله قرار گرفت و تنها به لطف دریافت گل کمتر نسبت به خلیج فارس شیراز در این جایگاه قرار دارد.

در آخرین و مهم‌ترین بازی این هفته راه‌یاب ملل مریوان مقابل ذوب آهن اصفهان صف‌آرایی کردند اما زور هیچکدام به یک دیگر نچربید تا بازی با نتیحه تساوی یک بر یک به پایان برسد، ثنا صادقی برای نماینده مریوان گلزنی کرد و تک گل ذوب آهن اصفهان را فاطمه عادلی به ثمر رساند؛ با این نتیجه راه‌یاب ملل با 17 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و ذوب آهن اصفهان با یک امتیاز بیشتر نسبت به حریف خود در رده چهارم ایستاد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.