عاطفه رضایی: حضور در جمع چهار تیم برتر افتخار است/صعود به فینال هدف اصلی دختران مس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

عاطفه رضایی: حضور در جمع چهار تیم برتر افتخار است/صعود به فینال هدف اصلی دختران مس

  • کد خبر : 16792
  • 11 بهمن 1397 - 23:20
عاطفه رضایی: حضور در جمع چهار تیم برتر افتخار است/صعود به فینال هدف اصلی دختران مس

رضایی به‌ عنوان سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان تا اینجا توانسته همراه بازیکنان با انگیزه خود نتایج خوبی بگیرد و در دومین سال حضور در لیگ برتر در جمع چهار تیم برتر باشد.

عاطفه رضایی در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت : لیگ برتر این فصل در قیاس با چند دوره اخیر به مرتب کیفیت بهتری داشت،حتی بازیکنانی که سابقه خوبی در لیگ برتر را دارند نیز همین نظر دارند.

او ادامه داد :به خاطر عدم تیمداری دانشگاه آزاد بازیکنان ملی پوش این تیم به سایر تیم‌ها رفتند و تیم ها تقریبا یک سطح بودند،بازی ها زود شروع شد و بازیکنان ما دیر اضافه شدند شاید اول فصل امتیاز از دست دادیم ولی از هفته چهارم به بعد که خانم اعتدایی به ترکیب ما اضافه شد شرایط خوبی پیدا کردیم و روند روبه رشد مس رفسنجان شروع شد.

رضایی افزود : تیم ما از لیگ شهرستان به لیگ برتر رسید،اسپانسر ما مس رفسنجان همیشه پشتیبان ما بودند و به نوعی ما با یک خاطر جمع در لیگ شرکت کردیم و مانند خیلی از تیم‌ها نگران نبودیم که میانه فصل باید از لیگ کنار بکشیم،پرداختی‌های بازیکنان و کادر فنی منظم بوده و قرار است ۳۰% هم در پلی آف دریافت کنیم.

رضایی در خصوص شرایط دیدار با حفاری گفت :تیم حفاری صدرنشین لیگ بود و در این فصل فقط یک بار شکست خورد،ما در لیگ مقابل حفاری بازی های خوبی انجام دادیم و امیدوار هستیم در پلی آف هم با انجام بازی خوب و فنی نتیجه بگیریم،تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد : از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که در دومین سال حضور در لیگ برتر در بین چهار تیم برتر قرار گرفت و از شما ممنون هستم که پشتیبان ورزش بانوان هستید امسال بیشتر از سال های قبل ورزش بانوان در رسانه بازتاب داشت و این موضوع باعث دلگرمی ورزشکاران و مربیان ورزش بانوان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.