11

آذر همایون پور: باید فاصله با قدرت های آسیا را کاهش دهیم/ بازی آسانی وجود ندارد

  • کد خبر : 1691
  • 16 اسفند 1396 - 9:23
آذر همایون پور: باید فاصله با قدرت های آسیا را کاهش دهیم/ بازی آسانی وجود ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران تاکید کرد تیمش در مسابقات مرحله انتخابی بازی های آسیایی جاکارتا کار آسانی ندارد اما هدف تیم ملی رسیدن به دور نهایی و قرار گرفتن بر روی سکویی بهتر از گذشته است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران در بانکوک به سر می برد و مسابقات خود را در دور انتخابی و ورودی به بازی های پارا آسیایی جاکارتا برگزار می کند.

دختران بسکتبالیست ایران پس از پیروزی بر تایلند میزبان ، هند را شکست دادند و سپس با پیروزی بر لائوس اکنون آماده برگزاری 2 بازی آینده خود با افغانستان و کامبوج می شوند در حالی که از افغانستان به عنوان جدی ترین حریف ایران در این مرحله یاد می شود.

آذر همایون پور در گفتگو با IWSPORTS در مورد وضعیت تیم ملی در تایلند اظهار کرد: مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و ساختار مسابقات و برگزاری فینال و رده بندی در این رقابت ها به تیم ها این فرصت را داده است که در صورت شکست نیز شانس حضور در فینال را داشته باشند.

وی افزود: در بازی با تایلند شرایط سختی داشتیم زیرا باید با تیم میزبان بازی می کردیم و تیم از نظر روانی تحت فشار زیادی بود اما خوشبختانه نتیجه گرفتیم و در بازی با هند نیز ، ضعف هایی که در بازی با تایلند در کار تیم دیده می شد رفع کردیم و در آن مسابقه هم پیروز از میدان خارج شدیم و در ادامه لائوس را هم شکست دادیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران گفت:  همه تیم هایی که وارد تورنمنت شده اند به دنبال کسب سهمیه پارآسیایی جاکارتا هستند بنابر این کار آسان نیست و بازی آسانی هم وجود ندارد با این حال ما هم انگیزه های خود را داریم و آمده ایم که نتیجه بگیریم و نشان دهیم بسکتبال با ویاچر ایران به دنبال پیشرفت است.

همایون پور عنوان کرد: ما می خواهیم در جاکارتا روی سکو برویم و جایگاه خود در دوره گذشته را ارتقا دهیم. در آسیا ، رقابت با تیم های چین و ژاپن که قدرت های آسیا هستند و از نظر سطح فنی با ما فاصله دارند دشوار است اما باید قدم به قدم این فاصله را کاهش دهیم.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، مهدیه خاکباز، زهرا حبیبی، مهری باقرپور، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری در رقابتهای بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا حضور دارند و مربیگری تیم را آذر همایون پور بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.