12

نظرات عاطفه رضایی پس از فینالیست شدن مس رفسنجان : برای قهرمانی مصمم هستیم

  • کد خبر : 17001
  • 24 بهمن 1397 - 16:10
نظرات عاطفه رضایی پس از فینالیست شدن مس رفسنجان : برای قهرمانی مصمم هستیم

کمتر کسی تصور می‌کرد تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان در رفسنجان شش گل دریافت کند تا در بازی برگشت کار دشواری پیش رو داشته باشد، اما شاگردان عاطفه رضایی برای قهرمانی مصمم بودند و البته هستند و ملی حفاری در حقیقت مغلوب انگیزه دختران مس رفسنجان شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران –  عاطفه رضایی، سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد اینکه چگونه این تیم یک پای فینال لیگ برتر شد و تیم قدرتمند ملی حفاری را شکست داد، به خبرنگار ما گفت: تیم ملی حفاری با وجود اینکه شش گل در بازی رفت دریافت کرد اما تیم بزرگی است و سابقه قهرمانی دارد و در این فصل به دنبال دفاع از عنوان‌های خود بود. ما در اهواز یک بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داشتیم؛ ملی حفاری بازی را محکم شروع کرد و ما هم سعی داشتیم ابتدا گل نخوریم و سپس اگر موقعیتی به دست می‌آوریم استفاده کنیم.

او افزود: با این حال دو گل بد خوردیم و یک پنالتی هم علیه ما گرفته شد. اما در بین دو نیمه بچه‌ها را آرام کردیم و به آن‌ها گفتیم هیچ اتفاقی رخ نداده و فشار روی ملی حفاری است. دو گل در پاور پلی به ما زدند اما خوشبختانه در ثانیه‌های پایانی گل زدیم و فینالیست شدیم.

وی در مورد فشاری که تیمش در اهواز متحمل شد، اظهار داشت: شنیده بودیم که شرایط بازی در اهواز دشوار است و حتی در ابتدای فصل 8 بر یک به ملی حفاری در اهواز باختیم. می‌دانستیم کار دشوار است اما تیم ما برای هدفش مصمم بود.در رابطه با داوری گلاره ناظمی قضاوت خوبی داشت اما داور دوم ضعیف عمل کرد و در حد این بازی نبود.

سرمربی مس رفسنجان درباره فینالیست شدن مس رفسنجان و اینکه آیا در ابتدای فصل با توجه به شروع ضعیف تصور می‌کرد یک پای فینال باشد گفت: در ابتدای فصل تیم را دیر بستیم و چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که در جریان بازی‌ها به جمع ما اضافه شدند. از هفته چهارم به بعد که فاطمه اعتدادی به جمع ما اضافه شد، از تجربه و سطح خوبش استفاده کردیم. هدف ما این بود که در بین چهار تیم قرار بگیریم و زمانی که به نیمه نهایی صعود کردیم، انگیزه فینالیست شدن را تقویت کردیم و حالا هم بچه ها با این انگیزه تمرین می‌کنند.

وی در مورد حمایت باشگاه مس رفسنجان از این تیم اظهار داشت: اول آقای محمودی نیا و حالا هم آقای زین الدینی به خوبی ما را حمایت می‌کنند. مشکلاتی وجود دارد اما نسبت به بسیاری از تیم‌های دیگر بهتر بودیم.

رضایی در پایان در پاسخ به اینکه آیا دوست نداشتند در فینال با دختران کویر مس روبرو شوند تا یک دربی کرمانی در فینال رقم بخورد، گفت: شاید فینال حساس‌تر می‌شد اما برای ما فرقی نمی‌کرد چه تیمی فینالیست شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.