مرضیه جعفری: استان کرمان قطب فوتبال بانوان است/ زندگی من در بم جریان دارد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

مرضیه جعفری: استان کرمان قطب فوتبال بانوان است/ زندگی من در بم جریان دارد

  • کد خبر : 17003
  • 24 بهمن 1397 - 16:19
مرضیه جعفری: استان کرمان قطب فوتبال بانوان است/ زندگی من در بم جریان دارد

صدرنشینی مقتدرانه تیم فوتبال بانوان شهرداری بم همانند گذشته ادامه دارد و شاگردان مرضیه جعفری به دنبال تکرار قهرمانی خود هستند. مرضیه جعفری مربی کاربلد و محبوب شهرداری بم اوضاع تیمش را تشریح کرده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در خصوص آن چه تیمش در این فصل برای تصاحب صدرنشینی پشت سر گذاشته‌ و سایر مدعیان کسب جام قهرمانی به خبرنگار ما گفت: در این فصل 10 پیروزی به دست آورده‌ایم و خوشبختانه بازیکنان ما آمادگی خوبی در طول فصل داشته‌اند. هدف ما قهرمانی در این فصل است و 5 تیم دیگر نیز در صف مدعیان حضور دارند که رقابت بسیار خوبی در این فصل وجود دارد.

وی در خصوص حضور کم تعداد بازیکنان کرمانی در لیست تیم ملی و اینکه نظر می‌رسد در بحث پایه‌ها نیاز به تفکر و عملکرد جدی‌تری حس می‌شود، گفت: در حال حاضر خوشبختانه خانم جهان‌نجاتی و آقای جهانشاهی در سیرجان به پایه‌ها توجه می‌کنند و ما هم این موضوع را پیاده می‌کنیم. اما انتخاب بازیکنان تیم ملی سلیقه‌ای است و در گذشته تعداد بازیکنان کرمانی حاضر در تیم ملی بیشتر بود اما اکنون دعوت نشدند.

او اضافه کرد: با این حال آقای دکتر قرایی به حوزه بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و همچنین خانم مومنی (نایب رییس بانوان هیات فوتبال استان کرمان) فعالیت فوق العاده‌ای دارند و من فکر می‌کنم استان کرمان در حوزه بانوان پیشرفت خوبی داشته و می‌توان گفت کرمان قطب فوتبال بانوان ایران است.

جعفری در پاسخ به اینکه چرا با وجود افتخارات در رده باشگاهی، تاکنون هدایت تیم ملی را عهده دار نبوده است، گفت: من هم از خارج از کشور و هم از تیم ملی در گذشته پیشنهاد داشتم اما روحیات خاص و علاقه زیادی به بم و مردم این شهر دارم. مردم بم از نظر روحی پس از زلزله آسیب دیدند و زمانی که ما قهرمان شدیم، دیدم که چقدر با لذت از قهرمانی ما صحبت می‌کردند و حس فوق العاده‌ای به من دست داد که باعث شد در بم به کارم ادامه دهم. حتی مبالغ بالاتری نسبت به شهرداری هم به من پیشنهاد شد اما تمایلی نداشتم و زندگی من در بم جریان دارد.

وی در خصوص وعده علی قرایی مبنی بر فراهم کردن البسه تیم فوتبال شهرداری بم که پیش از شروع فصل داده شد، گفت: بله آقای دکتر قرایی به وعده خود عمل کردند و قدردان تلاش ایشان هستیم.

سرمربی شهرداری بم در مورد حمایت مالی و معنوی از این تیم در بم گفت: شهردار بم، اعضای شورای شهر و مدیرعامل باشگاه از ما حمایت می‌کنند و شاید مشکلات مالی وجود داشته باشد اما نوع برخورد با ما خوب است. سعی می‌کنیم کمتر تقاضا کنیم و شرایط را درک کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.