19

دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال / پیروزی بزرگ هیرو در اصفهان و شکست گروه بهمن

  • کد خبر : 17033
  • 25 بهمن 1397 - 19:46
دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال / پیروزی بزرگ هیرو در اصفهان و شکست گروه بهمن

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با شکست نامی نو اصفهان در خانه برابر هیرو تهران برگزار شد. گروه بهمن نیز در دیدار برابر دانشگاه آزاد شکست خورد و بدین ترتیب هیرو و دانشگاه آزاد بخشی از راه صعود به فینال را پیمودند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۲۵ بهمن برگزار شد و تیم های هیرو و دانشگاه آزاد نبرد اول را به سود خود پایان دادند اما پوران عباسی و آزاده زمان پور به خوبی می دانند کار صعود آن ها ابدا به پایان نرسیده است.

امروز در اصفهان، نامی نو میزبان هیرو بود و ۶۱ بر ۶۳ تسلیم سرخ پوشان تهران شد. تقابل جوانی و اندیشه های سپیده جعفری و پوران عباسی سراسر تجربه به سود هیرو پایان یافت و هیرو حالا آماده است تا در خانه کار را یکسره کند و به فینال برسد.

در دیگر بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، در تهران مصاف دانشگاه آزاد و گروه بهمن ۶۳ بر ۵۸ به سود دانشگاه آزاد پایان یافت. باخت شوکه کننده گروه بهمن این تیم را در آستانه پایان رویاپردازی برای رسیدن به فینال قرار داده است با این حال آن ها یک بار دیگر برای زنده نگهداشتن امیدهایشان فرصت دارند و مسابقه آغاز اسفند یا آن ها را به بازی سوم می برد و به بهمن زندگی می بخشد و یا پایانی تلخ برای این تیم خواهد بود.

سطح فنی فوق العاده و نزدیک هر ۴ تیم حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان سبب شده پیش بینی تیم های فینالیست حتی حالا که دور رفت نیز به پایان رسیده عملا غیر ممکن باشد. بازی های دوم و دور برگشت برای نامی نو و بهمن بازی مرگ و زندگی است و برندگان امروز نیز حق شادی برای این پیروزی را ندارند.

حسرت بزرگ برای همه ما این است که این مسابقات از هیچ رسانه ای پخش زنده نمی شود و این فرصتی است که برای بسکتبال بانوان ایران از دست می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.