15

مس رفسنجان ۱ نامی نو اصفهان ۱ ؛ قهرمان لیگ برتر فوتسال در اصفهان مشخص می شود

  • کد خبر : 17051
  • 26 بهمن 1397 - 13:13
مس رفسنجان ۱ نامی نو اصفهان ۱ ؛ قهرمان لیگ برتر فوتسال در اصفهان مشخص می شود

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در رفسنجان برنده نداشت. در تقابل مس رفسنجان و نامی نو اصفهان دو تیم با تساوی یک بر یک میدان را ترک کردند که نامی نو از این نتیجه راضی تر بود. بدین ترتیب جام قهرمانی در اصفهان اعطا خواهد شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در مرحله رفت امروز جمعه ۲۶ بهمن برگزار شد. نامی نو که به رفسنجان سفر کرده بود برابر مس به تساوی رسید و این تساوی بدین معنا است که نامی نو در بازی برگشت در زمین خود، دست بازتری برای تصاحب جام دارد.

در دیدار رفسنجان، تیم عاطفه رضایی پس از یک نیمه بدون گل، توانست توسط سهیلا رودسری به گل برسد. گل بازیکن کارآمد مس در نیمه مربیان تداوم نداشت و آرزو صدقیانی زاده که اصولا مختصر و مفید و تعیین کننده گل می زند بازی را به تساوی کشاند.

گل بازیکن فانتزی نامی نو شرایط را به سود نامی نو تغییر داده است. گرچه تساوی حاصل نبرد رفسنجان بود اما نگاهی به عملکرد مس رفسنجان در بازی های خارج از خانه نشان می دهد آن ها در خارج از خانه با مشکلاتی مواجه می شوند که نظیر آن را می توان در بازی برگشت نیمه نهایی برای حفاری در اهواز به وضوح مشاهده کرد.

با این حال، شهناز یاری فریب عملکرد مس در اهواز را نمی خورد. در مسابقه ای که قرار است آخرین تلاش دو تیم برای قهرمانی باشد هر دو تیم به آب و آتش می زنند و مهره های باکیفیت دو تیم تعیین کننده خواهند بود.

برای نامی نو همه چیز دراماتیک پیش رفته است. آن ها در خلال فصل در چند بازی امتیاز از دست دادند و پیش بینی می کردند فینالی سخت و انتقامی برابر حفاری داشته باشند اما دست تقدیر مس را در برابر آن ها قرار داده و نامی نو نمی تواند این را پنهان کند که از بازی با مس در فینال راضی تر از رویارویی با حفاری است.

مس رفسنجان اما امیدوارانه به اصفهان می رود و به نظر می رسد تقابل دو تیم در فینال سالن بیست و پنجم آبان می تواند به جذاب ترین و فنی ترین بازی این فصل لیگ برتر تبدیل شود. پایانی باشکوه پس از ماه های پرچالش برای لیگ.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.