لیگ برتر فوتبال ؛ شهرداری بم و یک امتیاز تا قهرمانی؛ سپاهان قهر کرد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

لیگ برتر فوتبال ؛ شهرداری بم و یک امتیاز تا قهرمانی؛ سپاهان قهر کرد

  • کد خبر : 1707
  • 17 اسفند 1396 - 15:28

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان به پایان رسید و شهرداری بم با گلباران کردن خیبر قعرنشین حالا برای قهرمانی فقط یک امتیاز می خواهد.

به گزارش رسانه “ورزش زنان ایران IWSPORTS” در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان ایران ، شهرداری بم پیروز شد ، سپاهان برابر راه یاب ملل سنندج ترک میدان کرد و شهرداری سیرجان به دللیل عدم حضور حریف 3 امتیاز بی دردسر را به دست آورد.

خیبر صفر شهرداری بم 10 ؛ راحت و بی دردسر

در خرم آباد تیم قعرجدولی خیبر برابر تیم صدرنشین شهرداری بم 10 گل خورد و شکستی سنگین را متحمل شد. زهرا قنبری 7 گل به ثمر رساند و با این آمار فوق العاده خانم گلی خود در این فصل را قطعی کرد. سارا قمی ، سمانه چهکندی و بهناز طاهرخانی دیگر گلزنان بم در این بازی بودند.

خیبر برای پیروزی در این بازی شانسی نداشت و به نظر می رسید شکست را از پیش ، پذیرفته باشد. در مقابل شهرداری بم هم به دنبال برد بود و هم تفاضل گل و به هر 2 هدف هم رسید.

بدین ترتیب شهرداری بم برای قهرمانی از بازی هفته پایانی خود در خانه برابر ذوب آهن فقط یک امتیاز می خواهد و از نظر تفاضل گل هم ، 4 گل از نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی شهرداری سیرجان پیش افتاده است.

حالا جام قهرمانی احتمالا در هفته پایانی راهی بم می شود و شهرداری بم برای بالا بردن جام ، یک سال پس از این که قهرمانی را برابر آینده سازان از دست داد مهیا شده است.

راه یاب ملل سنندج 3 سپاهان صفر ؛ ترک زمین در دقیقه 70

مهم ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باز هم با حاشیه همراه بود و باز هم در یک طرف میدان ، سپاهان. بازی تا دقیقه 70 ، 2 بر صفر به سود راه یاب ملل در جریان بود که علیه سپاهان اعلام پنالتی شد و کادر سپاهان تصمیم گرفتند تیم را از زمین بیرون بکشند و پیش از سوت پایان مسابقه ، کار را به اتمام برسانند.

بازیکنان و کادر سپاهان همانند هفته های گذشته اعتراضات گسترده ای به قضاوت بازی داشتند. الهام فرهمند هم از بازی اخراج شد و همه چیز به کام سنندج پیش رفت.

شاگردان سمیه شهبازی قصد داشتند با نتیجه گیری در سنندج در پایان لیگ ، حداقل سوم شوند و روی سکو قرار بگیرند اما شکست پر حرف و حدیث در سنندج کار را برای آن ها تمام کرد و سپاهان تیم چهارم لیگ خواهد بود.

سپاهان نیم فصل دومی مصیبت بار داشت. تساوی بد موقع با ذوب آهن ، از دست دادن امتیاز در خانه برابر پالایش گاز ایلام و شهرداری سیرجان با مشکلات عدیده داوری ، باخت عجیب در ارومیه و حالا شکست با اتفاقات تکراری در سنندج. مصدومیت فروغ موری هم در راس مصائب سپاهان بود.

ذوب آهن 4 آذرخش تهران صفر ؛ روزهای شاد مدائم زاده

به شنیدن خبر موفقیت های ذوب آهن عادت کرده ایم و آن ها کوچکترین شباهتی به تیم متزلزل نیم فصل اول ندارند. دنیا به کام مژگان مدائم زاده است و ذوب آهن امتیازات را یکی پس از دیگری جمع می کند و در آستانه مسجل کردن پنجمی خود در لیگ قرار گرفته است.

فرزانه نصری، زهره کودایی، زهرا سربالی و مرضیه فیضی در این بازی برای ذوب آهن گل زدند. نکته جالب گلزنی زهره کودایی دروازه بان ذوب آهن از روی نقطه پنالتی برای تیمش بود.

البته ذوب آهن یک بار دیگر هم می توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما پنالتی از دست رفت. ذوب آهن حالا با روحیه آماده سفر به بم است اما آیا آن ها می توانند جشن قهرمانی شهرداری بم را خراب کنند؟

سایر بازی ها

در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در شیراز ، منتخب فارس موفق شد تیم با انگیزه استقلال خوزستان را 2 بر صفر شکست دهد و با توجه به پیروزی جالب هفته گذشته استقلال خوزستان در ارومیه ، پیروزی فارس قابل توجه به نظر می رسد.

همیاری آذربایجان غربی هم که قرار بود راهی سیرجان شود و با شهرداری این شهر بازی کند از سفر به سیرجان انصراف داد و شکست 3 بر صفر را پذیرفت. همیاری هفته گذشته در خانه به استقلال خوزستان باخته بود و به نظر می رسد در این روزهای آخر کار را رها کرده است و به ارتقای رتبه در جدول فکر نمی کند.

عدم حضور همیاری در بازی با سیرجان البته ، با استقبال سایر مدعیان قهرمانی همراه نبوده و مدعیان از همیاری انتقاد کرده اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.