15

کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شد/ سرمربی نداریم؛ علی رعدی مدیر فنی است

  • کد خبر : 17084
  • 27 بهمن 1397 - 18:34
کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شد/ سرمربی نداریم؛ علی رعدی مدیر فنی است

فدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم گرفت کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان را معرفی کند. ماه ها پس از جدایی شهرزاد مظفر، علی رعدی به عنوان مدیر فنی هدایت تیم ملی را بر عهده می گیرد بدون این که واژه سرمربی در مورد او و سایر اعضای تیم ملی استفاده شده باشد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شد و علی رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و زیور بابایی به همراه شهناز یاری به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان این تیم را هدایت خواهند کرد.

خبری از عنوان “سرمربی” در تیم ملی نیست بنا بر این قابل پیش بینی است رعدی تیم ملی را ارنج کند. عنوان مدیر فنی در ظاهر و سرمربی در باطن پیش از این در تیم ملی والیبال بانوان و با حضور جواد مهرگان کلید خورده بود و در آن زمان مهرگان رسما مسئولیت ارنج، تمرین دهی، اعمال تعویض و تغییرات تاکتیکی را بر عهده داشت یعنی به اسم مدیر فنی و با تمام اختیارات و وظایف سرمربی.

تیم ملی فوتسال بانوان نیز گرچه در مسابقات قهرمانی آسیا علی صانعی را در نیمکت خود داشت و صانعی در کنار نیمکت تیم ملی به مظفر مشاوره می داد اما سرمربی تیم شهرزاد مظفر بود.

اما در حال حاضر به نظر می رسد نفر اول نیمکت، علی رعدی باشد. کسی که لیگ را ندیده، درخشان ترین دوره کاری او سال ها پیش در شهروند ساری بوده و به عنوان یک “مدرس خوب” مطرح است تا یک مربی خوب. با وجود تعیین تکلیف در مورد نیمکت تیم ملی فوتسال، ابهامات زیادی در مورد جایگاه ها در تیم ملی وجود دارد.

علی رعدی در قامت مربیگری شهروند ساری

علی رعدی مدت ها در لیگ برتر فوتسال مردان تیمی نداشته است و در سال های اخیر او پس از یک دوره موفق در شهروند ساری برای مدتی کوتاه هدایت ماهان تندیس قم را بر عهده گرفت و پس از دورانی ناموفق و فاجعه بار این تیم را ترک کرد و پس از آن در مقاطعی کوتاه در لیگ برتر حضوری باز هم ناموفق در شهرداری ساوه و شهروند ساری داشت.

در این میان نقش شهناز یاری و زیور بابایی علامت سوال های خاص خود را دارد. بدون شک نه شهناز یاری و نه زیور بابایی برای تمرینات رعدی کنز و مانع در میدان نمی گذارند. هر دو مربی موفق شایستگی هدایت تیم ملی را داشته اند و از سوی دیگر آشی که آشپزهای مشترک 3 نفره داشته باشد عاقبتی نمکین یا بی مزه خواهد داشت. به همین دلیل نقش هر سه نفر – رعدی، یاری و بابایی – باید ابهام زدایی شود.

حضور رعدی در تیم ملی فوتسال بانوان چیزی شبیه به یک هندوانه دربسته است. تیم ملی فوتسال بانوان نیاز به تغییرات بنیادین و جوانگرایی برگرفته از مشاهدات لیگ دارد و در این زمینه یاری و بابایی کمک بزرگی برای تیم ملی هستند اما عامل نگران کننده یکی موازی کاری آن ها با هم و با رعدی و دیگری ابهام در کارآمدی رعدی و نیز مدل رابطه رعدی با این دو مربی موفق لیگ کنونی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.