12

شاهکار نامی نو و گروه بهمن ؛ کار صعود به فینال به بازی سوم کشید

  • کد خبر : 17123
  • 02 اسفند 1397 - 17:23
شاهکار نامی نو و گروه بهمن ؛ کار صعود به فینال به بازی سوم کشید

نامی نو اصفهان و گروه بهمن دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان را به سود خود پایان دادند تا کار صعود به فینال به بازی سوم بکشد که 24 ساعت پس از دیدارهای دوم برگزار می شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۲ اسفند برگزار شد و تیم های بازنده دور رفت در دور برگشت به پیروزی رسیدند و اکنون دیدار سوم، تعیین کننده تیم های صعود کننده به فینال لیگ برتر بسکتبال است.

امروز در تهران تیم گروه بهمن که در بازی رفت به دانشگاه آزاد باخته بود توانست این تیم را ۵۴ بر ۳۴ شکست دهد و بار دیگر به صعود به فینال امیدوار شود در حالی که هر ۴ کوارتر بازی امروز را روه بهمن به سود خود پایان داد. نبرد مرگ و زندگی گروه بهمن و دانشگاه آزاد روز جمعه ۳ اسفند برگزار می شود و تداوم نمایش ناامید کننده امروز دانشگاه آزاد شانس این تیم برای فینالیست شدن را به حداقل می رساند.

در مسابقه امروز کیمیا یزدیان طهرانی در ۳۸ دقیقه حضور در میدان با ۱۷ امتیاز یعنی حدود یک سوم تمام امتیازات گروه بهمن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود و با ۱۲ ریباند دبل دبل کرد. سعیده علی نیز با ۱۴ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل دبل دبل کرد و دلارام وکیلی با ۹ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۳ دفاع موفق دیگر چهره شاخص گروه بهمن در این دیدار بود.

در دیگر بازی تهران، نامی نو دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم قدرتمند هیرو را در پایتخت زمین گیر کند. نامی نو که در بازی رفت در اصفهان تسلیم شده بود در این بازی برای بازگشت به کورس رقابت برای فینال، به آب و آتش زد و مزد تلاش و خواستن خود را گرفت.

در روزی که نامی نو تا پایان کوارتر سوم ۲ امتیاز از هیرو عقب بود و در صورت شکست فینال را از دست می داد توانست در کوارتر پایانی ۱۳ بر ۹ پیروز شود و فاتح بازی گردد. معصومه اسماعیل زاده که در تمام جریان مسابقات در زمین حضور داشت ۱۷ امتیاز و ۱۶ ریباند و دبل دبل ثبت کرد و مژگان خدادادی دیگر بازیکن باارزش نامی نو با ۱۲ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل در ۳۵ دقیقه بازی، دبل دبل کرد.

دیگر چهره پرفروزغ تیم سپیده جعفری در این مسابقه ساغر آجیلی ستاره باارزش نامی نو بود. او در ۳۴ دقیقه حضور در میدان با کسب ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم اصفهانی بود. تینا عیساییان در ترکیب هیرو نیز با ۲۱ امتیاز و ۲۱ ریباند دبل دبل کرد و گلشید امیدیان که او نیز بازیکن ۴۰ دقیقه ای هیرو بود ۱۳ امتیاز، ۱۸ ریباند و دبل دبل را در کارنامه خود درج کرد اما نتوانست مانع از شکست شاگردان پوران عباسی شود.

جمعه سوم اسفند اوج حساسیت در بسکتبال زنان ایران از ابتدای سال ۹۷ تاکنون است. در بازی های سرنوشت ساز، تکلیف دو تیم راه یافته به فینال مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.