راه یاب ملل بدون شادی مهینی در هفته دوازدهم لیگ فوتبال بانوان / مهینی: تیم ملی در اولویت است | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

راه یاب ملل بدون شادی مهینی در هفته یازدهم/ مهینی: تیم ملی در اولویت است

  • کد خبر : 17125
  • 02 اسفند 1397 - 16:43
راه یاب ملل بدون شادی مهینی در هفته یازدهم/ مهینی: تیم ملی در اولویت است

شادی مهینی مدتی است که در تمرینات تیم راه یاب ملل مریوان آفتابی نشده است و عدم حضور او در کردستان زمزمه ها در مورد پایان دور حضور او در این باشگاه غرب کشور را تقویت می کند با این حال مهینی که همزمان هدایت تیم ملی زیر ۱۶ سال را نیز بر عهده دارد در تمرینات ملی پوشان حاضر است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان پس از حضور موفقیت آمیز در لیگ برتر فوتبال بانوان در سال ۹۶، اسب خود را برای قهرمانی در لیگ ۹۷ زین و تلاش کرد با تغییراتی در ترکیب نفرات و نیمکت خود به تیمی مدعی قهرمانی تبدیل شود.

با این وجود نیم فصل اول لیگ برتر برای راه یاب ملل مطابق میل پیش نرفته است. گرچه راه یاب ملل نتایج بدی کسب نکرده اما هدف گذاری اولیه راه یاب ملل، کسب عنوان قهرمانی است که فعلا کردستانی ها از این هدف فاصله گرفته اند.

شادی مهینی امسال جایگزین بیان محمودی در راه یاب ملل شد. مربی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال به عنوان یک مربی جوانگرا امید زیادی به موفقیت در عرصه باشگاهی داشت اما این روزها زمزمه ها حاکی از احتمال پایان همکاری وی با باشگاهش است.

مهینی تمرین راه یاب ملل را به قصد اعزام با تیم ملی زیر ۱۶ سال به لائوس ترک کرده و راه یاب ملل نیز برای این که در تمریناتش خللی ایجاد نشود با مربیانی برای تمرین دادن و کوچینگ تیم صحبت کرده است. این مذاکرات ممکن است بیش از یک اقدام موقت برای جایگزینی مهینی باشد.

مهینی : تیم ملی اولویت است / توافق کرده بودیم

شادی مهینی سرمربی راه یاب ملل در این باره به پایگاه خبری ورزش زنان گفت: این هفته تیم ملی نوجوانان عازم لائوس خواهد بود و در دور دوم مقدماتی قهرمانی آسیا به میدان می رود و تیم ملی برای من در اولویت است.

او اضافه کرد: این اولویت در ابتدای مذاکره با باشگاه راه یاب ملل مریوان هم مطرح شده بود و از سوی باشگاه در مورد آن مشکلی وجود نداشت و توافق اولیه بر سر آن صورت گرفت. اگر باشگاه در این زمینه مخالفتی داشته باشد در این باره با باشگاه مذاکره می کنم.

با توجه به این اظهار نظر مهینی، او باید پس از بازگشت از لائوس بلافاصله به راه یاب ملل ملحق شود و کارش را در این تیم ادامه دهد اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد زمزمه های کنونی فعلی از کردستان در مورد این که شادی مهینی بهار کردستان را نخواهد دید تقویت خواهد شد و عامل تعیین کننده در این راه، زمان است.

نکته دیگر این که راه یاب ملل در این باره اظهار نظری نداشته است. به عبارت دیگر اظهار نظر رسمی باشگاه راه یاب ملل در این باره می تواند به تمام گمانه زنی ها پایان دهد مگر این که راه یاب ملل برای اعلام رسمی تغییرات در تیمش منتظر نیم فصل باشد که در این صورت، سکوت فعلی منطقی خواهد بود و سرانجام خواهد شکست.

موضوع حضور توام در تیم های ملی و باشگاهی در فوتبال و فوتسال بانوان ایران اتفاق جدیدی نیست. سال گذشته شهرزاد مظفر سرمربی وقت تیم ملی فوتسال بانوان زمانی که با این سوال مواجه شد که چرا هم هدایت تیم ملی و هم هدایت تیم دانشگاه آزاد را در لیگ برتر فوتسال بر عهده دارد عنوان کرد که دستمزدش در تیم ملی کافی نیست و به همین دلیل مجبور است در تیم باشگاهی نیز مربیگری کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.