16

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ پیروزی قاطع سپاهان، ملوان و شهرداری بم با درخشش ملی پوشان

  • کد خبر : 17143
  • 03 اسفند 1397 - 14:30
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ پیروزی قاطع سپاهان، ملوان و شهرداری بم با درخشش ملی پوشان

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد تا پرونده نیم فصل اول این رقابت ها بسته شود. شهرداری بم، تیم شکست ناپذیر لیگ در خانه ذوب آهن را با شکستی سنگین بدرقه کرد و در صدر دست نیافتنی تر شد. ملوان و سپاهان نیز در خانه پیروزی های پرگلی کسب کردند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۳ اسفند برگزار شد و در روزی که یک مسابقه برگزار نشد و یک دیدار نیز به دلیل ناهماهنگی با تاخیری ۳ ساعته آغاز شد تیم های سپاهان، شهرداری بم و ملوان انزلی از سد میهمانان عبور کردند.

در مهم ترین بازی امروز در ورزشگاه فجر بم، شهرداری بم، صدرنشین لیگ میزبان ذوب آهن اصفهان بود و با پیروزی ۴ بر یک بر بیرحمی خود در برابر تمامی تیم ها مهر تایید زد. این برد به شهرداری بم کمک کرد تا با ۱۱ برد از ۱۱ بازی به تنهایی در صدر قرار گیرد و قهرمانی نیم فصل را بدون از دست دادن امتیاز جشن بگیرد.

زهرا قنبری ستاره لیگ برتر در این بازی ۲ گل زد و جمع گل هایش را به عدد ۳۰ رساند. او در ۱۰ بازی برای شهرداری بم معدل ۳ گل در هر بازی را ثبت کرده که آماری شگفت انگیز است. زهرا سربالی و بازیکن حریف دیگر گلزنان شهرداری بم بودند و صفورا جعفری نیز برای ذوب آهن گلزنی کرد.

در اصفهان، سپاهان در یک بازی آسان برابر سپیدار قائم شهر با نتیجه جالب ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. هاجر دباغی مهاجم جوان طلایی پوشان در این بازی بار دیگر درخشید. او در مسیر تکامل گام به گام حرکت می کند و ۵ گل او در بازی امروز بخشی از طی کردن این مسیر بود.

کاپیتان الهام فرهمند در این بازی برای سپاهان گلزنی کرد و روز موفقی داشت. مانیا آسادوریان و شقایق روزبهان دو گل به همراه شیوا فاصلی و مریم رهیده دیگر گلزنان تیم سمیه شهبازی در این بازی بودند. این پایان خوبی برای سپاهان است که تلاش می کند نیم فصل دوم متفاوتی داشته باشد.

در مریوان تیم راه یاب ملل مریوان موفق شد ۲ بر یک پالایش گاز ایلام را شکست دهد. راه یاب ملل که بدون شادی مهینی به این میدان قدم نهاده بود پس از تساوی یک بر یک در نیمه نخست در نیمه دوم به گل پیروزی بخش رسید. زهرا فتاحی فرد و زهرا خاتم نژاد در این بازی برای راه یاب ملل گلزنی کردند.

در بندر انزلی، تیم ملوان در خانه برابر خلیج فارس شیراز ۵ بر صفر به برتری رسید. سارا قمی بار دیگر ارزش های خود را به نمایش گذاشت و به تنهایی ۴ بار دروازه شیرازی ها را فرو ریخت. سمانه غاشیه دیگر گلزن تیم مریم ایراندوست در این مسابقه بود.

تیم پارس جنوبی نیز در بازی امروز برابر همیاری آذربایجان غربی به ارومیه سفر نکرد و سه بر صفر بازنده شد. پارس جنوبی اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی مجبور به لغو سفر خود به ارومیه شده است. دیدار تیم های شهرداری سیرجان و آذرخش تهران در پایتحت نیز با تاخیر آغاز شد که علت عجیب آن ناهماهنگی با ورزشگاه میزبان بود و در این بازی شهرداری سیرجان ۱۳ گل به آذرخش زد.

زهرا علیزاده (۴ گل)، فهیمه ارزانی، شبنم بهشت، فاطمه شجاعی و سارا ظهرابی نیا هر کدام دو گل و سهیلا نظام آبادی یک گل برای تیم شهرداری سیرجان به ثمر رساندند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.