صعود دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ پایان تلخ برای گروه بهمن با شوت فروتن فر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

صعود دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ پایان تلخ برای گروه بهمن در اورتایم

  • کد خبر : 17157
  • 03 اسفند 1397 - 16:11
صعود دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان ؛ پایان تلخ برای گروه بهمن در اورتایم

صعود دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان سرنوشت تیم گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان بود. در نبرد سوم و تعیین کننده نیمه نهایی دانشگاه آزاد با اختلاف یک پرتاب ۲ امتیازی گروه بهمن را برد و به فینال رفت. چه پایان غم انگیزی برای بهمن!

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان راه پیدا کرد. صعود دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه ۳ اسفند در پی پیروزی این تیم برابر گروه بهمن رقم خورد. مسابقه ای که سومین و آخرین دیدار دو تیم در نیمه نهایی لیگ برتر بود و در اور تایم، حکم به صعود شاگردان آزاده زمان پور به فینال داد.

در این دیدار تیم دانشگاه آزاد با ترکیب اولیه لوسینه آسادوریان، سحر نجفی، شکیبا کائید، شیدا شجاعی و آینا گوکوآ با مربیگری آزاده زمان پور به میدان رفت و فریناز طائر پور نیز گروه بهمن را با ترکیب اولیه سعیده علی، کیمیا یزدیان طهرانی، سارا اعتماد، سارا حسینینی و دلارام وکیلی به میدان فرستاد.

در کوارتر نخست این بازی نزدیک و نفس گیر گروه بهمن ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد. زمانی که کوارتر دوم به پایان رسید و باز هم گروه بهمن ۱۷ بر ۱۲ به برتری رسید و با اختلافی ۱۰ امتیازی برنده به رختکن رفت کسی فکر آن را نمی کرد که دانشگاه آزاد به بازی برگردد و از شکست پیروزی بسازد.

در کوارتر سوم دو تیم در استفاده از موقعیت ها دقت کافی نداشتند و فشار بالای بازی روی عملکرد بازیکنان اثر گذاشته بود. حاصل این شرایط پیچیده تبادل تنها ۱۴ امتیاز بود که این بار دانشگاه آزاد ۸ بر ۶ پیروز شد. در کوارتر چهارم دانشگاه آزاد برای بازگشت همه کار کرد و موفق شد با پیروزی روحیه بخش ۲۰ بر ۱۲ در این کوارتر بازی را به تساوی بکشاند.

در اور تایم، دانشگاه آزاد که روحیه بهتری داشت و در ۲ کوارتر اخیر هم پیروز شده بود در یک ماراتن تمام عیار توانست ۱۷ بر ۱۵ و در مجموع 67 بر 65 پیروز شود. فرزانه فروتن فر آخرین شوت را به سبد گروه بهمن شلیک کرد و بدین ترتیب پایانی زیبا برای دانشگاه آزاد رقم خورد.

آینا گوکوآ بازیکن دانشگاه آزاد با ۱۸ امتیاز و ۲۲ ریباند در این بازی دبل دبل کرد و به همراه سحر نجفی با ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند نقش مهمی در پیروزی دانشگاه آزاد داشت. شیدا شجاعی سومین بازیکنی بود که با ۱۶ امتیاز و ۱۲ ریباند دبل دبل کرد.

در ترکیب بهمن، سعیده علی با کسب ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. سارا اعتماد در این بازی ۱۱، معصومه ایزدبین ۱۳، کیمیا یزدیان طهرانی ۸ و دلارام وکیلی ۴ امتیاز کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.