12

آمار شگفت انگیز زهرا قنبری : 10 بازی و 30 گل / قنبری : برای شهرداری بم هر بازی فینال است

  • کد خبر : 17162
  • 03 اسفند 1397 - 16:34
آمار شگفت انگیز زهرا قنبری : 10 بازی و 30 گل / قنبری : برای شهرداری بم هر بازی فینال است

زهرا قنبری مهاجم گلزن تیم شهرداری بم پس از دبل برابر ذوب آهن در مورد شهرداری بم و صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال بانوان صحبت کرده است. قنبری آماری جالب از نظر گلزنی ثبت کرده و بی محابا پیش می رود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم شهرداری بم در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان در خانه ۴ بر یک برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید و زهرا قنبری مثل همیشه در فهرست گلزنان این بازی قرار داشت.

مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در این بازی با به ثمر رساندن ۲ گل نقش مهمی در پیروزی قاطع تیم مرضیه جعفری در بم داشت و آمار گل های خود را به ۳۰ گل رساند. او در ۱۰ بازی برای شهرداری بم به میدان رفته و حالا آمار شگفت انگیز ۳۰ گل و میانگین یک هت تریک در هر بازی را ثبت کرده است. این، بهترین عملکرد زهرا قنبری در تمام دوزان زندگی فوتبالی اوست.

زهرا قنبری  در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درخصوص شرایط کنونی شهرداری بم در لیگ برتر گفت: گرچه بدون از دست دادن امتیاز قهرمان نیم فصل هستیم اما نیم فصل دوم شرایط متفاوت تری نسبت به نیم فصل نخست دارد، تیم‌ها با قدرت و هماهنگی بیشتر وارد مسابقات می‌شوند و کار در نیم فصل همیشه سخت تر می شود.

گلزن تیم شهرداری بم تصریح کرد: می خواهیم با اقتدار مسابقات را ادامه دهیم. بهترین خط دفاع و خط حمله لیگ از آن تیم ماست و امیدوارم تا آخر فصل نیز همین روند  ادامه داشته باشد و فصلی آرمانی را پشت سر بگذاریم. تمام تلاش ما این است که دوباره قهرمان شویم و از عنوانمان در لیگ برتر دفاع کنیم.

قنبری با بیان اینکه برای تمام تیم ها احترام قائلیم تصریح کرد: به هیچ عنوان تیم‌ها را  دست کم‌ نمی‌گیریم، چون تیم‌های پایین جدول همیشه مقابل ما با انگیزه هستند. حتی در بازی با تیم های انتهای جدولی نیز محکم و با تمام قوا به میدان رفته ایم و به همین دلیل تفاوتی بین حریفان قائل نیستیم و خودمان را نیز از نیم فصل قهرمان نمی دانیم.

او با اشاره به حضور تیم‌های قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: تیم‌هایی که امسال در کورس قهرمانی حضور دارند زیاد هستند. حتی مقابل سپیدار هم محکم بازی کردیم و این تیم را دست کم نگرفتیم چرا که هر بازی برای شهرداری بم حکم فینال دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.