15

جشن نامی نو کامل شد ؛ صعود نامی نو به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان

  • کد خبر : 17166
  • 03 اسفند 1397 - 17:31
جشن نامی نو کامل شد ؛ صعود نامی نو به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان

نامی نو اصفهان و دانشگاه آزاد فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان را برگزار می کنند. نامی نو با عبور از هیرو در دیداری دیدنی به فینال رسید. سپیده جعفری جوان در تجربه خاص مربیگری خود تیمش را به فینال رسانده است همراه با مثلث اس ام ام!

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – چند ساعت پس از این که تیم فوتسال نامی نو قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد صعود نامی نو به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان جشن نامی نو را کامل کرد. یک هفته قبل در اصفهان زمانی که نامی نو در خانه به هیرو باخت همه کار نامی نو را تمام شده می دانستند اما نامی نو پس از جبران مافات در بازی دوم، امروز بازی سوم را هم از هیرو برد و به فینال رسید.

دیدارهای سوم و تعیین کننده تیم های فینالیست لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه ۳ اسفند برگزار شد و پس از این که دانشگاه آزاد توانست با عبور از گروه بهمن فینالیست شود، تیم نامی نو اصفهان نیز برابر تیم قدرتمند و مدعی هیرو پیروز شد و به فینال رفت تا حریف دانشگاه آزاد شود.

در این مسابقات هیرو با ترکیب آغازین تینا عیساییان، روژانو محمودی، شادی عبدالوند، مریم حیدری و گلشید امیدیان با مربیگری پوران عباسی به میدان رفت و تیم سپیده جعفری نیز با ترکیب بهار زوارزادگان، مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، مطهره کشفی و معصومه اسماعیل زاده راهی میدان شد.

در کوارتر اول نامی نو بازی را محکم شروع کرد و ۱۹ بر ۱۵ پیروز شد. رقابت شانه به شانه دو تیم در کوارتر دوم با تساوی ۱۹ بر ۱۹ همراه بود تا تیم برنده نیمه اول، نامی نو با اختلافی ۴ امتیازی باشد. در کوارتر سوم نامی نو با پیروزی۲۰ بر ۱۱ گام بلندی به سودی پیروزی برداشت.

هیرو که همه چیز را از دست رفته می دید برای جبران اختلاف ۱۳ امتیازی، ماموریتی غیر ممکن در کوارتر چهارم پیش روی خود می دید با این حال تلاش هیرو برای بازگشت در نهایت تنها اختلاف را کم کرد و با وجود پیروزی ۲۳ بر ۱۷ هیرو در این کوارتر، در نهایت نامی نو ۷۵ بر ۶۸ پیروز شد و به فینال رفت.

معصومه اسماعیل زاده بازیکن باارزش اصفهانی نامی نو در این بازی با ۱۸ امتیاز و ۱۲ ریباند دبل دبل کرد و همراه با مژگان خدادادی با ۱۹ و ساغر آجیلی با ۱۱ امتیاز نقش پررنگی در فتح تهران داشت. در ترکیب هیرو، ارتش دو نفره عبدالوند – عیساییان نتوانستند در باربر نامی نو مقاومت کنند.

تینا عیساییان با کسب ۲۹ امتیاز و ۱۵ ریباند و دبل دبل برای هیرو روزی فوق العاده را سپری کرد اما هیرو برای پیروزی بیش از یک عیساییان نیاز داشت. شادی عبدالوند هم ۲۴ امتیاز در این بازی به دست آورد. این شکست پایانی بر جاه طلبی های هیرو در این فصل است. تیم قدرتمند پایتخت در خانه زمین گیر شد و پیروزی در بازی اول در اصفهان آخرین برد آن ها در این فصل بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.