15

فاطمه شریف: قصد داشتم امروز با فوتسال خداحافظی کنم / هیچ تیمی به اندازه ما سختی نکشید

  • کد خبر : 17177
  • 03 اسفند 1397 - 17:59
فاطمه شریف: قصد داشتم امروز با فوتسال خداحافظی کنم / هیچ تیمی به اندازه ما سختی نکشید

فاطمه شریف کاپیتان تیم فوتسال نامی نو اصفهان چند ساعت پس از بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران فاش کرد قصد داشته امروز از فوتسال خداحافظی کند اما تصمیم گیری را به آینده موکول کرده است.

فاطمه شریف در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران  پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در اصفهان گفت: از روزی که این تیم را تشکیل دادیم، هدف همه ما قهرمانی بود. با اتحاد و همدلی که در تیم وجود داشت و با وجود همه‌ موانعی که بر سر راه ما قرار گرفت، توانستیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم. فکر نمی کنم هیچ تیمی به اندازه ما سختی کشیده باشد و اتفاقات ابتدای فصل با سپیدرود یک مشکل جدی برای ما بود.

کاپیتان مشهدی نامی‌ نو در مورد حوادث عجیب ابتدای فصل اظهار کرد: مسئولان سپیدرود کلاهبردارانی بودند که در ظاهر می خواستند تیم‌داری کنند و در نتیجه این تیم تا آستانه انحلال پیش رفت که خوشبختانه با حمایت های سازمان لیگ فوتسال، هیئت فوتبال استان تهران و در ادامه مدیران باشگاه نامی‌ نو توانستیم این تیم را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اگر تیممان در ابتدای فصل منحل شده بود، بازیکنان ملی‌پوش بزرگسال و همچنین جوانان ضربه سنگینی می‌خوردند زیرا نمی توانستند تا نیم‌فصل با هیچ باشگاهی قرارداد ببندند. خداوند هر زمانی بخواهد بنده ای را آزمایش کند، سختی های پر شماری را پیش‌ روی او قرار می‌دهد و خوشحالیم که توانستیم از این مشکلات با سربلندی گذر کنیم و امروز بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم.

کاپیتان باتجربه نامی‌ نو که در کادر تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان را نیز عهده‌دار بود در مورد برنامه اش برای آینده چنین گفت: شاید فصل آینده تمرکزم را روی مربی‌ گری و مدرسی بگذارم. امروز قصد داشتم رسما از دنیای فوتسال خداحافظی کنم چون معتقدم که باید در اوج این حرفه را کنار بگذارم پیش از آنکه باشگاه من را نخواهد و به اجبار چنین تصمیمی بگیرم اما تصمیم گرفتم تصمیم گیری در این مورد را به آینده موکول کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.