زهرا نعمتی به فکر خداحافظی از ورزش!زهرا نعمتی به فکر خداحافظی از ورزش! پرچمدار ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

زهرا نعمتی از ورزش خداحافظی می کند؟

  • کد خبر : 17237
  • 05 اسفند 1397 - 11:47
زهرا نعمتی از ورزش خداحافظی می کند؟

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ اعلام کرده با شرایط فعلی ممکن است تصمیم به خداحافظی بگیرد. او برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک درخواست مربی مشترک کرده اما درخواست او هنوز پاسخی نداشته است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – زهرا نعمتی ستاره بین المللی ورزش ایران در تیراندازی با کمان ممکن است تصمیم به خداحافظی از ورزش بگیرد. این خداحافظی به دلیل مشکلاتی است که نعمتی را از آینده خود در راه کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ناامید کرده است.

زهرا نعمتی که سابقه قهرمانی در ۲ دوره پارالمپیک را دارد و پرچمدار ایران در المپیک ۲۰‍۱۶ ریو هم بوده، از مدت‌ها قبل درخواست کرده بود به خاطر شرایط خاصی که دارد، از یک مربی مشترک برای حضور در مسابقات استفاده کند. حالا در شرایطی که ۲ ماه دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ آغاز می شود، زهرا نعمتی از بلاتکلیفی خود صحبت کرده است.

این بانوی کماندار درباره شرایط فعلی خود به مهر گفته است: «نگرانی‌ها و ناامیدی‌ها گاهی به حدی می‌رسد که به فکر خداحافظی و کنار گذاشتن ورزش قهرمانی می‌افتم. به هر حال از ماه‌ها پیش تمریناتم را آغاز کردم و پیگیر تعیین تکلیفم برای مربی بودم اما تا به امروز که دو ماه به مسابقات توزیع سهمیه المپیک و پارالمپیک باقی مانده هنوز بلاتکلیفم.

تعمتی این طور ادامه داده: “در مسابقات هلند و در بخش المپیک ۱۸۰ ورزشکار شرکت می کنند، اما فقط ۸ سهمیه توزیع می شود. این موضوع حساسیت مسابقات را نشان می‌دهد و اینکه چقدر باید آماده در آن حضور داشت و اگر آمادگی لازم وجود نداشته باشد نمی توان انتظارات را پاسخ داد.”

آیا واقعا زهرا نعمتی از ورزش خداحافظی می کند؟ بعید است مسئولان ورزشی تصمیمی برای وارد کردن خود به یک چالش جدید داشته باشند. در شرایطی که وضعیت مالی در بدنه ورزش کشور چندان جالب توجه نیست باید دید آیا اقدامی برای تامین مربی زهرا نعمتی صورت می گیرد یا خیر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.