12

اقدام کی روش وار رعدی : دعوت از فرشته کریمی بدون تیم و بدون بازی باشگاهی

  • کد خبر : 17319
  • 07 اسفند 1397 - 13:41
اقدام کی روش وار رعدی : دعوت از فرشته کریمی بدون تیم و بدون بازی باشگاهی

علی رعدی مدیر فنی (سرمربی) تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای دیدارهای دوستانه پیش رو فرشته کریمی را به اردوی تیم ملی فرا خواند در حالی که این بازیکن خوشنام پس از مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت در یک بازی رسمی هم به میدان نرفته است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – یکی از نکات جالب فهرست تیم ملی فوتسال بانوان حضور فرشته کریمی است. شاید برای کسانی که دور از فضای فوتسال هستند وجود نام فرشته کریمی به عنوان بازیکن باارزش ایران در دوره اخیر جام ملت های آسیا و یکی از چهره های خوشنام و شناخته شده کاملا طبیعی به نظر برسد اما جالب است بدانید او در ماه های اخیر بدون تیم بوده است.

از منظر فنی، دعوت از بازیکنی که بدون تیم است و در هیچ باشگاهی بازی نمی کند توجیهی ندارد. فرشته کریمی پس از قهرمانی با تیم ملی در آسیا اعلام کرد که قصد حضور در لیگ برتر فوتسال ایران را ندارد. در آن زمان کریمی پیگیر حضور در لیگ فوتسال ایتالیا و باشگاه المپیوس بود اما پیوستن او به المپیوس با وجود ماه ها حضور کریمی در ایتالیا به مرحله عمل نرسید.

بدین ترتیب این بازیکن مجبور شد در ماه های گذشته (10 ماه از پایان مسابقات قهرمانی آسیا تا فراخوان اردوی ملی) در بهترین شرایط فقط تمرین داشته باشد اما او در مسابقه ای رسمی به میدان نرفت. واضح است که تجربه بازی در میدان و قرار گرفتن در شرایط مسابقه با تمرین متفاوت است و در این شرایط، دعوت از بازیکن بدون تیم به تیم ملی قابل پیش بینی نبود.

با این وجود علی رعدی مدیر فنی جدید تیم ملی که در حقیقت نفر اول کادر فنی است با حرکتی کی روش وار (که رامین رضاییان بدون تیم را پس از جام جهانی روسیه برای جام ملت ها فراخواند) فرشته کریمی به تیم ملی دعوت کرد. رعدی پیش از این تاکید کرده از مربیگری “دیمی” دوری می کند.

کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا با دعوت از رضاییان بدون تیم، علاقه خاص خود را به این بازیکن نشان داد و عملا به مدافعان راست شاغل در لیگ پشت کرد گرچه در جام ملت ها عملکرد رامین رضاییان به مراتب متفاوت از جام جهانی روسیه بود و رضاییان در مسابقاتی که به میدان رفت نمایش چشم نوازی نداشت. به امید این که این تجربه در فوتسال تکرار نشود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.