14

فصل الخطاب شهناز یاری : نه با رعدی مشکل دارم و نه با کمیته فنی؛ لطفا به زنان اعتماد کنید

  • کد خبر : 17339
  • 08 اسفند 1397 - 14:57
فصل الخطاب شهناز یاری : نه با رعدی مشکل دارم و نه با کمیته فنی؛ لطفا به زنان اعتماد کنید

شهناز یاری در گفتگویی که از آن به عنوان فصل الخطاب یاد کرده، تاکید کرده است نه با رعدی مشکل دارد و نه با کمیته فنی. او می گوید خواسته اش این است که به زنان اعتماد شود آن هم در شرایطی که ایران 2 قهرمانی خود در آسیا را با یک سرمربی زن به دست آورده است.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در مورد اظهار نظر پیرامون وضعیت مربیگری تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: در تمام ادوار گذشته از حضور مدیر فنی مرد استقبال کرده ایم و حضور و مشاوره آن ها راهگشای تیم ملی فوتسال بانوان بوده است و قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا نتیجه همدلی و همکاری مشاوران و مربیان تیم ملی بوده است و شکی در این مسئله وجود ندارد اما چه شده که اکنون سرمربی زن در تیم ملی جدید حذف گردیده است؟

او اضافه کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم مکه نقش و جایگاه زن در یک کشور اسلامی از اهمیت ویژه برخوردار بوده است و همواره زنان از ارکان سازنده کشورمان به حساب می آیند و من نیز هیچ مشکلی با مشاوره با آقایان کاربلد فوتسالی ندارند و استقبال می کنم. در مورد کمیته فنی نیز به همین شکل است. به کمیته فنی و تک تک اعضای آن احترام می گذارم و حرف من فقط این است که به زنان اعتماد کنید.

مربی تیم قهرمان لیگ برتر گفت: ما در تحقق آرمان های انقلاب و حضور و مشارکت زنان موفق در جامعه و حفظ جایگاه آن ها تلاش می کنیم نه این که با خرد جمعی آن ها را حذف کنیم.سوال من این است که بازیکنان تیم ملی توسط چه کسی دعوت شدند؟ ما با کمترین امکانات در پشت درهای بسته دوبار به قهرمانی آسیا رسیدیم و چه افتخاری از این بالاتر آن هم در شرایطی که هدایت تیم ملی را زنان بر عهده داشتند.

یاری عنوان کرد: سوال من از کمیته فنی این است که کجای دنیا تیم ملی بدون سرمربی کارش را شروع می کند و لیست تیم ملی توسط چه کسی انتخاب شده است. آقای رعدی طی تماسی دو روز قبل از فینال از من لیست تیم ملی را خواستند چون هیچ گونه اطلاعاتی از بازیکنان در طول لیگ و حتی بازیکنان ملی در ادوار گذشته نداشتند اما من به عنوان یک مربی حرفه ای سعی کردم خودم را از حاشیه انتشار زودهنگام لیست تیم ملی دور نگه داشته تا با بازیکنانم را آماده فینال کنم. آیا شایسته نبود کمیته فنی یک هفته صبوری می کرد؟

او با طرح این پرسش که آیا این اصولی است مدیر فنی از مربی ای که در آستانه دیدار حساس فینال است لیست بازیکنان ملی را بخواهد گقت: چگونه خرد جمعی به این نتیجه رسیده که تیم ملی نمی تواند توسط یک زن هدایت شود؟ من به ایده های کمیته فنی احترام می گذارم و متواضعانه در برابر مردم عزیزمان اعلام می کنم برای اعتلای پرچم مقدس ایران هوادار تیم ملی هستم و از تیم ملی حمایت می کنم.

گزینه مربیگری تیم ملی فوتسال همچنین گفت: تیم ملی بدون من یا با من به کار خود ادامه می دهد. تیم ملی ارث پدری من یا هر شخص دیگری نیست. خیلی ها با یک امضا می آیند و با یک امضا می روند و تیم ملی می ماند و عشقی که مردم به آن دارند. عمیقا امیدوارم آینده تیم ملی به سمتی پیش برود که باعث سرافزاری ما باشد. این را یک فصل الخطاب می دانم و تیم ملی را که به سکوت و آرامش نیاز دارد به عنوان یک هوادار حمایت می کنم اما موضعم در مورد لزوم میدان دادن به زنان قابل چشم پوشی نیست

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.