شهناز یاری : برخی رسانه‌ها با مصاحبه‌ های خیالی فضا را متشنج می‌کنند ‏‬ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

شهناز یاری : برخی رسانه‌ها با مصاحبه‌ های خیالی فضا را متشنج می‌کنند ‏‬

  • کد خبر : 17428
  • 11 اسفند 1397 - 19:55
شهناز یاری : برخی رسانه‌ها با مصاحبه‌ های خیالی فضا را متشنج می‌کنند ‏‬

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو که در خصوص وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتسال نظراتی متفاوت ارائه کرده اکنون تاکید می‌کنند مصاحبه فصل الخطاب او آخرین مصاحبه اش بوده و دیگر قصد صحبت در مورد تیم ملی را ندارد. او می‌گوید برخی رسانه‌ها با مصاحبه‌های خیالی فضا را متشنج می‌کنند ‏‬.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران درباره انتشار مصاحبه‌ای منتسب به او شامل توهین و حمله به علیرضا رعدی مدیر فنی کنونی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: احساس می‌کنم بعضی از رسانه‌ها به جای اینکه در این شرایط از حق بانوان دفاع و فضای آرامی را ایجاد کنند که فوتسال بانوان آسیب نبیند، متأسفانه شیطنت کرده و با مصاحبه‌ های خیالی فضا را متشنج می‌کنند و البته حساب آن ها از رسانه های پرتلاش حامی فوتسال جدا است.

او اضافه کرد: امروز مصاحبه‌ای از قول من منتشر شده که کاملاً خیالی است و من هیچ مصاحبه‌ای پس از گفتگوی چهارشنبه ۸ اسفند در خصوص فصل الخطاب نظراتم در مورد تیم ملی نداشته ام و این حرف آخر من است و در این باره نظر جدید و نیز قصد مصاحبه ندارم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر گفت: درحالی که تیم ملی ما نیاز به آرامش دارد من هم سکوت اختیار می‌کنم تا این آرامش از ما و تیم ملی سلب نشود. گفتنی‌ها گفته شده و نیازی به جنجال نیست و اهالی فوتسال بهترین قاضی هستند.

یاری تاکید کرد: اگر انتقادی هم باشد در شأن خودم مصاحبه می‌کنم و شخصیت افراد را به سخره نخواهم گرفت. همان طور که پیش از این گفته ام برای آقای رعدی و کمیته فوتسال احترام قائل هستم و انتقادات من فنی است و این منصفانه نیست که برخی بخواهند خواسته یا ناخواسته با نشر مطالب کذب من را در برابر تیم ملی، کمیته فوتسال و افراد خاصی قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.