21

پایان لیگ برتر کبدی بانوان با قهرمانی آداک ؛ اقبال قزوین نایب قهرمان شد

  • کد خبر : 17505
  • 13 اسفند 1397 - 20:53
پایان لیگ برتر کبدی بانوان با قهرمانی آداک ؛ اقبال قزوین نایب قهرمان شد

لیگ برتر کبدی بانوان پس از رقابتی جذاب و نفس گیر به خط پایان خود رسید و آداک موفق شد با پیشی گرفتن از حریف سرسخت خود اقبال قزوین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این قهرمانی البته برای آداک چندان هم آسان به دست نیامد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – شاید شگفت انگیز باشد که بدانیم لیگ برتر کبدی بانوان امسال، یازدهمین دوره خود را پشت سر گذاشته است. واضح است که کبدی بانوان هرگز تا این اندازه مورد توجه و شناخت قرار نگرفته بود و امسال به لطف قهرمانی ایران در کبدی بانوان بازی‌های آسیایی جاکارتا، لیگ برتر موقعیتی شاخص تر از همیشه پیدا کرد.

آداک تهران تیم پرتلاش و موفق لیگ توانست قهرمانی را جشن بگیرد. آنها در رقابتی ۴ مرحله‌ای و در لیگی که ۱۰ تیم در آن حاضر بودند با مانع بزرگی به نام اقبال قزوین در راه قهرمانی مواجه بودند با این حال برتری بر اقبال با عامل تفاضل، جام قهرمانی را به اردوی آداک آورد.

برگزاری ۱۸ مسابقه توسط هر تیم، سطح کیفی لیگ را به نحو چشمگیری توسعه داد و رقابت در لیگ گهگاه به حدی نزدیک می‌شد که حتی آداک، تیم قهرمان لیگ در بازی با فارس که در نهایت به مقام سوم لیگ رسید با یک امتیاز اختلاف بازنده شد و خبری از لیگ تک قطبی نبود.

روز پایانی؛ ملتهب و جذاب

روز پایانی لیگ کبدی بانوان جذابیت‌های خاص خود را داشت به طوری که آداک برای قهرمانی باید با ۲ رقیب جدی خود اقبال قزوین و آذربایجان غربی دیدار می‌کرد. آداک در دیدار سرنوشت ساز برابر اقبال قزوین که برنده آن تقریباً کار قهرمانی را تمام می‌کرد با قدرت و ۴۹ بر ۲۵ تیم اقبال را شکست داد تا قزوینی‌ها آخرین فرصت برای قهرمان شدن را از دست بدهند.

دیدار آداک و آذربایجان غربی رده چهارمی، دیگر نقطه امید اقبال قزوین برای قهرمانی بود و قزوینی‌ها امیدوار بودند آذربایجان غربی بتواند برابر آداک بایستد و این تیم را متوقف کند اما در مسابقه‌ای که نزدیک و دشوار برای آداک پیگیری شد این تیم در نهایت با برد ۳۲ بر ۲۸ به هدفش که کسب امتیاز کامل این بازی بود دست یافت و امید اقبال را ناامید کرد.

پایان لیگ برتر کبدی بانوان با قهرمانی آداک ، سرنوشت دوره یازدهم لیگ و پایانی خوش بر سال زیبای کبدی بانوان ایران بود. در سالی که ایران با طلای جاکارتا توسط دختران کبدی کار ایران سرافراز شد لیگ باکیفیت و سطح بالا، بر ظرفیت های کبدی زنان در ایران مهر تایید زد.

جدول رده بندی پایانی لیگ برتر کبدی بانوان ۹۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.