عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت کوبان اسپرینگ روسیه ؛ 2 پیروزی و یک شکست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت کوبان اسپرینگ روسیه ؛ 2 پیروزی و یک شکست

  • کد خبر : 17585
  • 14 اسفند 1397 - 16:21
عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت کوبان اسپرینگ روسیه ؛ 2 پیروزی و یک شکست

تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت کوبان اسپرینگ روسیه ۲۰۱۹ با دو پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داد. تنها شکست تیم کتایون خسرویار در سرزمین شمالی برابر میزبان رقم خورد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران برای حضور سنتی در مسابقات ۴ جانبه کوبان اسپرینگ روسیه به این کشور سفر کرد و در ۳ بازی در روسیه ۲ بازی را برد و در یک مسابقه بازنده شد و عملکردی قابل قبول از خود به جا گذاشت.

عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت کوبان اسپرینگ روسیه شامل پیروزی یک بر صفر برابر بلاروس، برد ۳ بر صفر برابر جمهوری آذربایجان و شکست یک بر صفر برابر روسیه بود که در نتیجه تیم ایران با هدایت کتایون خسرویار در رده دوم این تورنمنت قرار گرفت و این بهترین عملکرد ایران در تمام دوره‌هایی است که ایران در این مقطع از سال مهمان روس‌ها بوده است.

فوتبال زنان ایران در رده‌های سنی پایه در حال توسعه و سازماندهی است و نتایج کوبان اسپرینگ نشان می‌دهد که ایران در آینده به تیمی قدرتمند در آسیا تبدیل می‌شود اما هدف، شتاب در رسیدن به مقصد است.

در جریان شکست یک بر صفر برابر روسیه قدرتمند نیز ایران تیمی دست و پا بسته نبود و می‌توانست از این بازی حداقل یک امتیاز کسب کند. تجربه بازی با رقبای شرق اروپا و آسیای میانه در آینده کمک بزرگی برای تیم ملی ایران خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.