18

شیما صفایی، ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو ملی پوش شدند

  • کد خبر : 17648
  • 15 اسفند 1397 - 10:49
شیما صفایی، ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو ملی پوش شدند

با پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر، شیما صفایی، ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو ملی پوش شدند. پریناز حاجیلو در مسابقات انتخابی حضور نداشت و صفایی و کرمی در انتخابی خود را به پریناز حاجیلو رساندند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران -پرونده مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر برای شناسایی ترکیب تیم ملی در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز سه شنبه ۱۴ اسفند بسته شد و در نهایت شیما صفایی و ملیکا کرمی ملی پوش شدند.

پریناز حاجیلو نفر اول رنکینگ ملی در سال ۹۷ نیز بدون حضور در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمده بود اما برای به دست آوردن ۲ جایگاه باقی مانده ۱۰ پینگ پنگ باز با هم مسابقه دادند و در نهایت شیما صفایی دختر همدانی به همراه ملیکا کرمی از تهران تیم ملی را کامل کردند.

در فرآیند انتخابی، پریناز حاجیلو نفر اول رنکینگ ملی جوانان دختر ایران از البرز، مستقیماً به عضویت تیم ملی برگزیده شده بود. سپس دو روز رقابت فشرده بین ۱۰ ورزشکار برتر دختر کشور، شیما صفایی از همدان موفق شد با غلبه بر کلیه رقبا ضمن کسب مقام اول دور اول انتخابی، طبق آیین نامه به عضویت تیم ملی برگزیده شود.

برای سهمیه سوم، نفرات دوم تا هفتم این جدول ۱۰ نفره بار دیگر به صورت دوره‌ای مسابقه دادند و با وجود این که کیمیا رستمی در این جدول ۶ نفره اول، مینا پورموسوی دوم و ملیکا کرمی سوم شدند اما با جمع بندی امتیازات دو مرحله ملیکا کرمی در صدر قرار گرفت و کیمیا رستمی و مینا پورموسوی را کنار زد.

حضور ۱۰پ ینگ پنگ باز در دور انتخابی حاصل امتیازاتی بود که آن‌ها در خلال مسابقات تور ایرانی به دست آورده بودند. حالا پریناز حاجیلو، شیما صفایی و ملیکا کرمی ۶ ماه دیگر باید در مسابقات جوانان آسیا در مغولستان رقابت کنند و هر سه نفر، نمایندگان پرامیدی برای تنیس روی میز ایران هستند.

فدراسیون تنیس روی میز اعلا کرده است که با تدوین آیین نامه جدید تیم‌های ملی و اجرای آن از سال ۹۸، حالا دیگر مربیان ملی دغدغه حضور اجباری شاگردانشان را در تورهای ایرانی و دیگر میادین داخلی نخواهند داشت و می‌توانند با در اختیار داشتن ورزشکاران، برنامه‌های تمرینی خود را به راحتی اجرایی نمایند‌.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.