16

سپاهان قهرمان لیگ برتر ووشوی بانوان شد ؛ کیمیا شوشتری و تیر خلاص بر پیکره دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 17668
  • 16 اسفند 1397 - 15:33

پرونده لیگ برتر ووشوی بانوان بسته شد و ضربه آخر را کیمیا شوشتری به دانشگاه آزاد وارد کرد تا دوئل فینال بین دانشگاه آزاد و سپاهان با پیروزی اصفهانی ها پایان یابد و تیم منصوریان ها و سامره خلیلی رستگار شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم ووشوی سپاهان قهرمان لیگ برتر ووشوی بانوان شد. این قهرمانی برای سپاهان و خواهران منصوریان پایانی بر ماه‌ها تلاش برای پاسخگویی به اعتماد باشگاه سپاهان است.

سپاهان با تیمی تجهیز شده با بهترین ساندا کاران و تالوکاران به اندازه کافی برای قهرمانی شایستگی داشت و در نهایت در فینالی نزدیک و نفس گیر توانست مچ دانشگاه آزاد را بخواباند و تیر خلاص بر دانشگاه آزاد را کیمیا شوشتری جوان شلیک کرد.

پس از تساوی ۶-۶ سپاهان و دانشگاه آزاد در مبارزات، ۳ مسابقه در ۳ وزن به صورت رندوم تکلیف قهرمانی را مشخص کرد. صدیقه دریایی از دانشگاه آزاد و فریناز نذیری از سپاهان بدون حریف برنده اعلام شدند و در مسابقه تعیین کننده کیمیا شوشتری از سپاهان آرزو سلیمی از دانشگاه آزاد را شکست داد تا سپاهان با الهه منصوریان قهرمان لیگ شود.

دانشگاه آزاد نتوانست از قهرمانی فصل گذشته اش دفاع کند و ناگزیر به نایب قهرمانی بسنده کرد گرچه نبرد این تیم در فینال برابر سپاهان، نفس گیر و شانه به شانه پیش رفت. اکنون الهام صادقی پس از بارها قهرمانی در لیگ، این بار روی سکوی دوم لیگ سال را به پایان می‌برد.

تیم کارون اروند خرمشهر یکی دیگر از تیم‌های شایسته لیگ با رتبه سوم لیگ را به پایان برد. سپاهان و کارون اروند خرمشهر در مرحله گروهی با هم همگروه بودند.

تیم هیئت شبستر چهارمین تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ بود که در نهایت با رتبه چهارم به کار خود در فصل ۹۷ پایان داد. هیئت شبستر در گروه دوم پس از دانشگاه آزاد به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی رسیده بود و چهارم شدن این تیم در پایان مسابقات قابل پیش بینی بود.

اسامی بازیکنان تیم ووشوی سپاهان

ساندا: مائده هاشمی فولادی ، سیده نسیبه میرشهیدی ، زهرا کریمی ، سهیلا منصوریان ، مهسا صالح پور ، الهه منصوریان ، کیمیا شوشتری ، زهره شهپری، فریناز نذیری ، معصومه بزرگی

تالو: ناهید پورشبانان ، هدیه پناهی ، مهسا سجادی ، زهرا کیانی، منیره پناهی ، مبینا برخور، مهدیه شریفیان ، مینا پناهی

سرمربی : شهربانو منصوریان / مربی : زهرا نوری / مدیر فنی : سامره خلیلی / مدیر تیم : بهارک حقانی فر

اسامی بازیکنان تیم ووشوی دانشگاه آزاد

ساندا : زینب مجدی ، فاطمه ویسی ، شهرزاد پرویز ، مهناز مقدم ، آرزو سلیمی ، صدیقه دریایی ، شقایق پاشایی ، فاطمه ایزدی ، هانیه الهی نژاد ، فاطمه حیدری، مرجان کریمی ، الهه محمد شریفی

تالو : معصومه طهماسبی ، سوگند گلشنی ، فرناز امانی ، فاطمه جزینی ، سپیده شاکریان ، حانیه رجبی ، مهسا دهقانی ، ریحانه خلیلیان

سرمربی : الهام صادقی / مربی : راضیه طهماسبی فر / مدیر فنی و مدیر تیم : سمیه بابایی

گزارش : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.