پیروزی دانشگاه آزاد برابر ماتریس یزد و نامی نو اصفهان در لیگ برتر اسکواش بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

پیروزی دانشگاه آزاد برابر ماتریس یزد و نامی نو در لیگ برتر اسکواش بانوان

  • کد خبر : 17681
  • 18 اسفند 1397 - 20:17
پیروزی دانشگاه آزاد برابر ماتریس یزد و نامی نو در لیگ برتر اسکواش بانوان

دور دوم نهمین دوره لیگ برتر اسکواش بانوان تیم اسکواش دانشگاه آزاد موفق شد تیم های ماتریس یزد و نامی نو اصفهان را شکست داد و فاصله اش با مدعیان را افزایش دهد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر اسکواش بانوان آخرین مرحله خود در سال ۹۷ را پشت سر گذاشت. ۵ تیم در مجموعه شهید نصر اصفهان با هم دیدار کردند و حاصل آن اقتدار دانشگاه آزاد به عنوان صدرنشین بود. پیروزی دانشگاه آزاد برابر ماتریس یزد فاصله صدرنشین را با تیم دوم جدول افزایش داد.

تیم دانشگاه آزاد که مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی است در دیدار برابر تیم‌های ماتریس یزد و نامی نو اصفهان، ۲ رقیب ممهم خود ۲ بر یک پیروز شد و این ۲ پیروزی به دانشگاه آزاد کمک کرد تا با اختلافی قابل توجه صدرنشین شود. آن‌ها همچنین اراک اسکواش را با همین نتیجه شکست دادند و ۳ بر صفر فرش کاخ آران را بردند.

دانشگاه آزاد با بهره مندی از فرشته اقتداری، آیلی نیری و نیکی شمیرانی اکنون ۱۸ امتیازی است و ماتریس یزد با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. ماتریس در دیدار برابر اراک اسکواش و نامی نو اصفهان با نتایج مشابه ۲ بر یک به برتری رسید تا پشت سر دانشگاه آزاد قرار گیرد و در ترکیب این تیم سوگل ثمودی، فاطمه خبری و نجمه بوشهری زاده رقابت می کنند.

نامی نو اصفهان که بازیکنان خوشنامی شامل حدیث فرزاد، غزال شرف پور و نرگس سلطانی را در ترکیب خود دارد با وجود میزبانی در این مرحله تنها پیروزی خود را با حساب ۳ بر صفر برابر فرش کاخ آران کسب کرد اما ۲ شکست برابر دانشگاه آزاد و ماتریس سبب شد ۶ امتیاز از صدر فاصله بگیرد.

مرحله نهایی لیگ برتر و نیمه نهایی و فینال جام حذفی ابتدای سال آینده برگزار می‌شود. لیگ برتر اسکواش بانوان با حضور ۵ تیم برگزار می‌شود که طی ۳ دور با هم رقابت می‌کنند و دور سوم و پایانی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود.

همچنین جام حذفی اسکواش نیز با حضور ۴ تیم به صورت نیمه نهایی و فینال برگزار می شود. همچنین در لیگ دسته اول اسکواش نیز همانند لیگ برتر ۵ تیم حاضر هستند که به صورت دوره ای رقابت می کنند و دور پایانی مسابقات دسته اول نیز همزمان با دور پایانی لیگ برتر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.