11

مقاومت و هیئت قزوین قهرمان لیگ برتر تیراندازی بانوان شدند

  • کد خبر : 17741
  • 18 اسفند 1397 - 22:09
مقاومت و هیئت قزوین قهرمان لیگ برتر تیراندازی بانوان شدند

تیم های مقاومت و هیات قزوین عنوان قهرمان لیگ برتر تیراندازی بانوان شدند. مقاومت در تفنگ بادی قهرمان لیگ برتر شد و در تپانچه، تیم هیئت قزوین بالاتر از سایر رقبا قرار گرفت. ناجا و هیئت همدان هم به دسته اول سقوط کردند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر تیراندازی بانوان به پایان راه خود رسید و مقاومت و هیئت قزوین قهرمان لیگ برتر تیراندازی بانوان شدند. در رقابت ۵۰ تیرانداز، مقاومت برای قهرمانی در تفنگ بادی و هیئت قزوین برای قهرمانی در تپانچه ۷ مرحله مسابقه را پشت سر گذاشتند که آخرین آن‌ها شنبه ۱۸ اسفند برگزار شد.

در هفته پایانی تیم هیئت تیراندازی قم به عنوان میزبان در رشته تفنگ برابر تیم‌های قزوین وخراسان رضوی برنده شد و در مقابل تیم‌های نزاجا و مقاومت شکست خورد. در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تمامی حریفان نتیجه را واگذار کرد.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، نجمه خدمتی و الهه احمدی هر دو از مقاومت و آرمینا صادقیان از نزاجا موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. گلنوش سبقت الهی و مریم خوانساری هر دو از نزاجا هم موفق شدند مقام‌های اول و دوم رشته تپانچه را از آن خود کنند و الهام هریجانی از هیات قزوین به مقام سومی دست پیدا کرد.

این مسابقات باحضور علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی، الکساندر سماکین مربی تیم ملی تپانچه برگزار شد. در پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان و پس از ۷ مرحله رقابت میان بیش از ۵۰ ورزشکار در مجموع امتیازات رشته تفنگ، تیم مقاومت، نزاجا و هیات قزوین در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تپانچه نیز، تیم هیات قزوین با کسب بالاترین امتیاز و بدون شکست در جایگاه نخست ایستاد و مقاومت و نزاجا دوم و سوم شدند. تیم ناجا به دلیل انصرف در نیم فصل اول و تیم هیات همدان به دلیل عدم حضور و عذر غیر موجه در این مسابقات، به لیگ دسته یک سال ۹۸ سقوط کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.