لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندوی بانوان شد / یلدا ولی نژاد ، ستاره لیگ کوثر | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
24

لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندوی بانوان شد / یلدا ولی نژاد ، ستاره لیگ کوثر

  • کد خبر : 17880
  • 20 اسفند 1397 - 20:28
لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندوی بانوان شد / یلدا ولی نژاد ، ستاره لیگ کوثر

پرونده رقابت دختران تکواندوکار ایران در لیگ کوثر بسته شد و لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندوی بانوان شد. در آخرین دور از مرحله نهایی جدال لوازم خانگی کن و بنیاد گیلان مساوی شد و تلاش نافرجام بنیاد گیلان برای قهرمانی با عنوان نایب قهرمانی برای این تیم شایسته همراه بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندوی بانوان شد و در واپسین روزهای سال بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد. سرسخت‌ترین حریف لوازم خانگی کن، بنیاد گیلان بود اما تیم نیلوفر صفریان در آخرین گام برای متوقف کردن کن ناکام شد و با تساوی برابر این تیم لیگ کوثر را با نایب قهرمانی به پایان برد.

در دور پایانی این مسابقات از مرحله نهایی که با حضور ۸ تیم برتر جدول ۱۶ تیمی اولیه برگزار شد، لوازم خانگی کن در دو بازی پرچالش ابتدا با بنیاد گیلان رقیب اصلی خود ۴ بر ۴ مساوی کرد و سپس در یک بازی دشوار دیگر ۵ بر ۳ ققنوس جویبار را شکست داد.

در مسابقه پایانی و قهرمانی کن برابر ققنوس، نگار اسماعیلی در وزن اول ۳۰ بر ۱۰ هلیا حاجی علیزاده را شکست داد اما در دیدار دوم ناهید کیانی از ققنوس ۲۳ بر ۲ برابر فرشته خزایی از کن به برتری رسید.

در وزن سوم مصاف نزدیک و زیبای مهلا مومن زاده از کن و سودابه پورصادقی از ققنوس ۱۱ بر ۹ به سود مهلا مومن زاده پایان یافت. در وزن چهارم در یک نبرد نفس گیر دیگر بین الهه شیدایی از کن و مهسا پورمیرزای از ققنوس، این بار پیروزی ۹ بر ۸ با پور میرزای بود.

پیروزی مهلا مومن زاده بر سودابه پورصادقی نقش مهمی در پیروزی کن در آخرین مسابقه ایفا کرد

در وزن پنجم، زهرا شیدایی از کن و آتنا پارسا از ققنوس جویبار در رالی امتیازات مصافی شانه به شانه داشتند که پیروزی در این مسابقه سرنوشت ساز و مهم ۲۵ بر ۲۳ با زهرا شیدایی بود. در وزن ششم یلدا ولی نژاد از کن در مصاف با پریسا جوادی از ققنوس ۷ بر ۶ به پیروزی رسید.

در وزن هفتم ملیکا میرحسینی از کن ۱۴ بر ۲۲ به کیمیا همتی از ققنوس باخت و سرانجام اکرم خدابنده در مصاف با فائزه یوسفی ۱۸ بر ۲ لوازم خانگی کن را پیروز کرد. این مسابقه هیجان انگیزه پایانی بر لیگ کوثر ۹۷ بود. لیگی که جای خالی فاطمه صفرپور و تیمش در آن حس شد، چهره‌های جوانی توانایی‌هایشان رابه نمایش گذاشتند و جای خیلی‌ها در آن خالی بود.

پس از لوازم خانگی کن قهرمان و بنیاد گیلان نایب قهرمان، تیم داتیس یزد به مقام سوم رسید و آینده سازان لوازم خانگی کن در رده چهارم قرار گرفت. ققنوس جویبار، هیئت کرج، هیئت گلستان و هیئت جنوب غرب تهران در رده‌های پنجم تا هشتم ایستادند.

ریحانه فولادی سرمربی تیم لوازم خانگی کن در پایان لیگ ۹۷ به عنوان مربی برتر انتخاب شد و یلدا ولی نژاد از بنیاد گیلان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و تیم ققنوس جویبار به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند. زهرا کریمی داور اصفهانی نیز به عنوان داور منتخب لیگ شناخته شد.

یلدا ولی نژاد به عنوان فنی ترین بازیکن لیگ کوثر ۹۷ انتخاب شد. مدال آور جوان روزهای روشنی در پیش دارد

ریحانه فولادی سرمربی لوازم خانگی کن مربی برتر لیگ ۹۷ شد. او حکم خود را از دستان فاطمه صفرپور دریافت می‌کند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.