توضیحات ریحانه فولادی درباره قهرمانی کن در لیگ تکواندو : مسیر دشوار تیم خسته | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

توضیحات ریحانه فولادی درباره قهرمانی کن در لیگ تکواندو : مسیر دشوار تیم خسته

  • کد خبر : 17886
  • 21 اسفند 1397 - 14:31
توضیحات ریحانه فولادی درباره قهرمانی کن در لیگ تکواندو : مسیر دشوار تیم خسته

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن درباره قهرمانی کن در لیگ تکواندو توضیح داده است. او می‌گوید تیمش برای قهرمانی مسیر دشوار طی کرده و خستگی و فشار سبب شده آن‌ها تا آخرین گام‌ها نسبت به قهرمانی خود مطمئن نباشند.

ریحانه فولادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: فصل پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. رقابت در ابتدای فصل چندان جدی و نزدیک نبود اما در مرحله دوم لیگ کوثر با حضور ۸ تیم برتر و اضافه شدن مهره‌های بیرون مانده به تیم‌های حاضر در این مرحله، تیم‌ها تقویت شدند و رقابت‌ها جذاب‌تر ادامه پیدا کرد.

او اضافه کرد: این ایده وجود دارد که تیم لوازم خانگی کن را در تیمی با حاشیه امنیت و از پیش قهرمان می‌دانند اما به هیچ وجه چنین نبود. ما تا نیم ساعت به مراسم اختتامیه نمی‌دانستیم می‌توانیم قهرمان شویم یا خیر. این قهرمانی آسان به دست نیامد و کار در بازی‌های آخر پیچیده شده بود.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: اغلب بازیکنان ما در تیم ملی هستند و حضور در دو دوره مسابقه در کیش آن‌ها را خسته کرده بود. اگر قرار بود با ارنج اصلی در مرحله نهایی لیگ حضور داشته باشیم شانسی برای قهرمانی نداشتیم زیرا تیم خسته بود و از نظر توان بدنی تحلیل رفته بود و به همین دلیل تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کردیم.

فولادی همچنین عنوان کرد: با توجه به نظر سرمربی تیم ملی مبنی بر این که هر بازیکنی، نفرات ملی را شکست دهد به تیم ملی دعوت می‌شود همه بازیکنانی که برابر نفرات ما قرار می‌گرفتند فوق العاده با انگیزه بودند و این فشار بیشتری روی تیم ما وارد می‌کرد. به همین دلیل بود که در روز پایانی لیگ بازی برابر بنیاد گیلان و ققنوس تا این حد تحت فشار قرار گرفتیم.

او با تشریح دیدگاهش در باره فصلی که در لیگ کوثر گذشت گفت: لیگ ۹۷ را لیگی مفید برای تکواندوی ایران ارزیابی می‌کنم. بازیکنان جوان در لیگ فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی‌هایشان دارند. نگار اسماعیلی یکی از نفرات جوان و جویای نام ما بود که یکی از چهره‌های شاخص و آینده دار است و یلدا ولی نژاد و کیمیا همتی و چند تکواندوکار دیگر، سرمایه ما هستند که در مسیر پیشرفت قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.