17

نظر الهه منصوریان در مورد پرداخت نشدن پاداش مدال آوران : قهرمانان در خطر ناامیدی قرار دارند

  • کد خبر : 17894
  • 23 اسفند 1397 - 11:32
نظر الهه منصوریان در مورد پرداخت نشدن پاداش مدال آوران : قهرمانان در خطر ناامیدی قرار دارند

الهه منصوریان ستاره بین المللی ووشوی ایران پس از قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر ووشو از این عنوان بی اندازه خوشحال است. او در مورد پرداخت نشدن پاداش مدال آوران هم صحبت کرده و گفته اوضاع کشور با پرداخت نکردن پاداش قهرمانان درست نمی شود.

الهه منصوریان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ووشوی بانوان همراه با سپاهان گفت: سپاهان تیمی یکدست داشت و ۸۰ درصد بازیکنان سپاهان اصفهانی بودند. در تالو فقط هانیه رجبی بازیکن غیربومی ما بود و در ساندا هم یک تیم تقریباً اصفهانی وارد لیگ شد.

او ادامه داد: اولین بار بود که می دیدم تیمی تا این حد یکدست و برای قهرمانی همدل است و تلاش می کند. تالوکاران، سانداکارها را تشویق می کنند و ساندا کارها تالوکاران را حمایت می کردند و این، ارزش زیادی داشت. ما زحمت زیادی برای قهرمانی کشیده بودیم و اردوهای منظمی را پشت سر گذاشتیم.

ستاره مدال آور ووشوی ایران عنوان کرد: من عاشق سپاهان هستم و به خاطر موفقیت سپاهان خودم را از چین به ایران رساندم تا در هفته پایانی حضور داشته باشم. همچنین باید به رقیبان سپاهان هم به خاطر تلاش در لیگ ۹۷ تبریک بگویم. تیم دانشگاه آزاد تلاش زیادی برای قهرمانی کرد و گرچه در ساندا مغلوب سپاهان شد اما در تالو نتیجه را مساوی کرد و خوشحالم که در مسابقات ۳ وزن نهایی فینال، قهرمانی به سپاهان رسید.

منصوریان در خصوص پیروزی کیمیا شوشتری در آخرین مسابقه سپاهان در فینال گفت: قهرمانی را مدیون شاگردی هستم که از رده جوانان وارد بزرگسالان شده بود و پیروزی او سبب پیروزی نهایی سپاهان شد که یک سال برای آن زحمت کشیده بودیم. دست تک تک بازیکنان را می بوسم و برای آن ها در انتخابی آینده تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

ملی پوش ووشوی ایران با اشاره به پرداخت نشدن پاداش مدال آوران اظهار کرد: اگر پرداخت نکردن جایزه من که ۸۰ سکه بهار آزادی است به اقتصاد کشورم کمک می کند من این پاداش را می بخشم اما مشکل ما این نیست. مسئله این است که یا نباید زیر بار تعهدی برویم و یا اگر این تعهد را می دهیم پای حرفمان بمانیم.

او ادامه داد: بسیاری از این قهرمانان و مدال آوران روی این پاداش برای زندگیشان حساب باز کرده اند و عدم پایبندی به تعهد به ورزشکاران ما آسیب می رساند. اغلب ورزشکاران مدال آور ما جز پاداش هایی که دریافت می کنند منبع درآمدی ندارند و مبالغ قرارداد در لیگ ها هم ناچیز است و کفاف بخشی از هزینه های ورزشی یک ورزشکار حرفه ای را نمی دهد.

الهه منصوریان همچنین اذعان کرد: زمانی که در اردوی تیم ملی هستیم از صندوق حمایت از قهرمانان حقوق ماهانه می گیریم که این مبلغ هم ناچیز است برای مثال به من ۵۰۰ هزار تومان می دهند. شاید من بتوانم از پس مخارج خودم بربیایم اما در مورد بسیاری از ورزشکاران ما چنین نیست و آن ها به این پاداش نیاز دارند و اگر همین پاداش نباشد یا کم و کاستی داشته باشد سبب دلسردی ورزشکار می شود. می دانیم که اقتصاد کشور دچار مشکل است اما با پرداخت نشدن پاداش ورزشکاران مدال آور سودی عاید کشور نمی شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.