برترین‌های فوتسال و فوتبال بانوان کرمان : کریمی نسب، ایرانمنش ، مهدیه رشیدی و فاطمه سهرابی | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

برترین‌های فوتسال و فوتبال بانوان کرمان : کریمی نسب، ایرانمنش ، مهدیه رشیدی و فاطمه سهرابی

  • کد خبر : 17898
  • 24 اسفند 1397 - 12:04
برترین‌های فوتسال و فوتبال بانوان کرمان : کریمی نسب، ایرانمنش ، مهدیه رشیدی و فاطمه سهرابی

جشن برترین‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان برگزار شد و در بخش بانوان، سعیده ایرانمنش، مرضیه جعفری، مهدیه رشیدی رنجبر، نجمه کریمی نسب و فاطمه سهرابی عناوین برتر را کسب کردند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – کرمان: هیئت فوتبال استان کرمان در اقدامی جالب توجه پنج شنبه ۲۳ اسفند اقدام به برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان کرد.

با توجه به فعالیت پرکار تیم‌های فوتسال و فوتبال در استان کرمان، بخش مهمی از این مراسم که در آن مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدتقی امیری‌خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند به انتخاب و تجلیل از برتری‌های بخش بانوان اختصاص داشت.

نجمه کریمی نسب بازیکن ارزشمند تیم فوتسال دختران کویر به عنوان بانوی سال فوتسال استان کرمان انتخاب شد. در این بخش زینب انجم شعاع کاپیتان دختران کویر، هما آقایی بازیکن باارزش تیم مس رفسنجان و نجمه کریمی نسب از دختران کویر نامزد بودند.

در بخش مربیان، امینه امانی، سعیده ایرانمنش و عاطفه رضایی نامزد بودند که سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر کرمان، مربی بانوی سال فوتسال استان کرمان شد. عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان نسبت به اینکه او به عنوان مربی تیم نایب قهرمان لیگ فوتسال مربی برتر نشده بود گلایه مند بود.

ایرانمنش البته در سالن حضور نداشت و آنیتا جواندل سرپرست تیم دختران کویر مس، جایزه ایرانمنش را دریافت کرد. در حوزه مربیان فوتبال، مرضیه جعفری مربی شهرداری بم برترین مربی بانوی سال فوتبال استان کرمان شد و همسر وی جایزه اش را دریافت کرد.

در بخش بازیکنان فوتبال، کاندیداها فاطمه سهرابی از شهرداری سیرجان و نرگس کوهستانی و مهدیه مولایی از شهرداری بم بودند که فاطمه سهرابی بازیکن شهرداری سیرجان برترین بانوی فوتبالیست سال استان کرمان شد.

فاطمه سهرابی پس از دریافت جایزه خود بر روی استیج گفت: می دانم که حضورم در این جشن تبعات دارد و به من گفته اند که چون باید جمعه در لیگ به میدان برویم نباید به این مراسم بیایم اما تصمیم گرفتم حضور داشته باشم و اطمینان دارم تنبیه می‌شوم.

در این مراسم باشکوه از مهدیه رشیدی رنجبر به عنوان برترین داور فوتسال بانوان استان تجلیل شد و از نرگس کریمی نسب و فاطمه خدایی ملی پوشان فوتسال بانوان این استان تجلیل به عمل آمد.

در حالی که مقرر شده بود از مریم جهان‌ نجاتی به عنوان مربی کرمانی تیم ملی تجلیل به عمل بیاید وی در سالن محل جشن برترین‌ها حضور نداشت. عارفه سیدکاظمی دیگر بازیکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان که عضو تیم ملی فوتبال بزرگسالان بود در این مراسم حضور پیدا نکرد. مهدیه آمیغی مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال نیز در این مراسم غایب نبود. سید کاظمی و آمیغی قرار بود مورد تقدیر قرار بگیرند.

هستی فروزنده، زهره عرفانی، نسترن اسدی، ستایش شیرازی، فریمهر خضری، فاطمه رحمانی فرد، فاطمه ستوده و آیدا دوراندیش برترین بازیکنان رده سنی زیر ۱۶ سال فوتبال بانوان استان کرمان که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند که مورد قدردانی قرار گرفتند.

مریم سروری و ملیکا زید آبادی به عنوان برترین بازیکنان رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان کرمان تجلیل شدند. فاطمه زید آبادی نیز به عنوان برترین بازیکن نونهالان فوتسال، یاسمین مروت نژاد به عنوان برترین بازیکن جوانان فوتسال و آذین نخعی به عنوان برترین بازیکن امید فوتسال تجلیل شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.